وبگرد: بدون اشکال انگلیسی بنویسید

پنج‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ادیتور‌های متن در فضای اینترنت کم نیستند، اما امروز می‌خواهیم یک وب‌سایت به شما معرفی کنیم که به شما اجازه می‌دهد نوشتار انگلیسی خود را در صحیح‌ترین حالت بنویسید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وب‌سایت hemingwayapp جملات پیچیده، بلند یا ایراد‌های نگارشی را به شما یادآور می‌شود. این وب‌سایت با رنگ‌بندی‌های مختلف مشکلات نگارشی را به شما نشان می‌دهد. برای مثال مشکلات جملات بلند و پیچیده و ایراد‌های معمول با رنگ زرد نشان داده می‌شوند.

اگر هنگام نگارش انگلیسی، هایلاتی به رنگ قرمز روی جمله کشیده شود، در واقع آن جمله به قدری گیج کننده و پر ایراد است که خواننده با خواندن آن سررشته کلام را از دست می‌دهد و نمی‌تواند جمله را متوجه شود. معمولا ویرایش جملات مشخص شده با رنگ قرمز از اهمیت بالایی برخوردار است.

website

زمانی که یک کلمه به رنگ بنفش مشخص شد می‌توانید آن را با یک کلمه جایگزین که خوانایی آسان‌تری نیز دارد استفاده کنید. با بردن نشانگر ماوس روی آن می‌توانید از کلمه جایگزین استفاده کنید. قید‌ها در جملات به رنگ آبی نشان داده می‌شوند تا بتوانید اختصار متن را رعایت کنید.

علاوه بر این موارد راهنما کننده برای نوشتار بهتر، شما نوار ابزاری برای نگارش دارید که می‌توانید از بالای صفحه از آن استفاده کنید.

برای استفاده از این وبسایت به https://hemingwayapp.com/ مراجعه کنید.

وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را برای معرفی در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات