تماشا کنید: ویدیوی 4K ثبت شده از دنیای زیر آب با استفاده از EOS-1D Mark II کانن

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
زمانی که کانن که دوربین EOS-1D X Mark II را در فوریه سال جاری میلادی رونمایی کرد، این محصول را ترکیبی از خلاقیت و مهندسی بهبود یافته خواند، اما شاید انتشار ویدیویی از توانایی ثبت ویدیوی این دوربین که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید،‌ می‌توانست به زبان بهتری قابلیت‌های خارق العاده‌ی این دوربین را نمایان کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دوربین EOS-1D X Mark II کانن را باید از جمله‌ی بهترین دوربین‌هایی خواند که در بازار وجود دارند، برای درک کیفیت بالای ثبت تصاویر توسط این دوربین کافی است تا ویدیویی را که توسط راس سانویان از زیر آب ثبت شده را به نظاره بنشینید.

راس سانویان که یکی از زبردست ترین غواص‌ها و عکاسان جهان است، دوربین پرچمدار و فوق العاده‌ی کانن را به زیر آب برده تا قابلیت‌های آن را به خوبی نمایش دهد. وی در خصوص این ویدیو چنین اظهار نظر کرده است:

من پیش از این چنین تصویری را با استفاده از دوربین a7R II سونی نیز ثبت کرده بودم، اما قابلیت ثبت تصاویر ویدیویی با استفاده از دوربین کانن با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه تجربه‌ی بسیار جالب توجهی است. عملکرد این دوربین در ISO 2500 و محیط‌هایی با نور بسیار پایین، تحسین برانگیز است.

تمام قابلیت‌های خوب دوربین جدید این محصول را به گزینه‌ی بسیار خوبی برای ثبت تصاویر در زیر اب تبدیل می‌کند. وی به این موضوع اشاره کرده که تنظیمات نور و نمایش رنگ آبی در تصاویر ثبت شده با استفاده از دوربین کانن، بهترین گزینه‌ی موجود در بازار است.

نظر شما در مورد این دوربین و تصاویر ثبت شده با آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات