بازی موبایل Angry Birds Goal!؛ پرندگان خشمگین فوتبالیست می‌شوند

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
Angry Birds Goal یکی از نسخه‌های جالب پرندگان خشمگین است که این بار این پرنده‌های دوست داشتنی و عصبانی را به زمین فوتبال آورده است. با زومیت همراه باشید تا با این بازی سرگرم‌کننده بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

Angry Birds Goal یکی دیگر از سری بازی‌های پرندگان خشمگین است که این بار به سراغ ورزش فوتبال رفته و با سبک متفاوتی که نسبت به عناوین همیشگی در خود جای داده، توجه کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. پرندگان قرمز رنگ و محبوب ما این بار در قالب یک تیم فوتبال به سراغ خوک‌های بدجنس رفته‌اند تا به ثمر رساندن گل‌های فراوان، انتقامی فوتبالی از خوک‌ها بگیرند. Angry Birds Goal نیز مانند دیگر بازی‌های این سری دارای گرافیک و رنگ آمیزی خیره کننده‌ای است به طوری که هر کاربری اعم از کودک یا بزرگسال از بخش بصری بازی لذت کافی را خواهد برد. این بار برخلاف همیشه از بالا نظاره‌گر پرنده‌ها خواهیم بود و یک دوربین هلی شات درست بالای سر بازیکن‌ها مشغول فیلمبرداری از بازی است. کنترل بازی نیز به طور بکش و رها کن طراحی شده است. زمانی که یکی از پرندگان خشمگین صاحب توپ است باید انگشت خود را روی آن قرار داده و بنا بر قدرتی که می‌خواهید به توپ ضربه وارد شود آن را به عقب کشیده و رها کنید. ممکن است در تجربه‌های اول دقت کافی را در این ضربات نداشته باشید و توپ‌های شما به بازیکن‌های خودی نرسد اما با انجام چندباره‌ی بازی، به دقت کافی برای ضربات دست پیدا خواهید کرد.

علاوه بر شوت زدن یا پاس دادن توپ پرندگان خشمگین قادر به تکل زدن و دربیل کردن نیز خواهند بود که این دو مورد در کنار صدای پرندگان و گزارشگر بار طنز بازی را نیز تا حد چشمگیری افزایش داده‌اند و هماهنگی آن با موسیقی متن جذاب و هیجانی Angry Birds Goal باعث شده است یک بازی بسیار جذاب و قابل تحسین را شاهد باشیم. در Angry Birds Goal هر بازیکن شما دارای چندین مهارت مختلف مانند تکنیک، قدرت شوت، قدرت دفاعی و‌... است که باید با تمرین دادن بازیکنان خود این مهارت‌ها را ارتقا دهید. با افزایش مهارت عملکرد آن‌ها نیز در مسابقات پیش رو افزایش پیدا کرده و می‌توانند نتیجه‌ی بهتری را برای شما رقم بزنند. البته علاوه بر مهارت این پرندگان زحمت کش به تجهیزات خوب ورزشی نیز نیاز دارند و باید در بخش فروشگاه بازی لوازمی نظیر کفش ورزشی و‌... را برای آن‌ها خریداری کنید. برای آنکه انجام بازی از یکنواختی خارج شود نزدیک به نیمی از هر مسابقه به صورت خودکار انجام می‌شود و شما به صورت نوشتاری و توسط تصاویر از اتفاقات بازی مطلع خواهید بود. البته این موضوع مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته اما با این حال هنوز Rovio عکس العملی به این موضوع و تغییر احتمالی سبک بازی از خود نشان نداده است. برای دانلود بازی اندرویدی Angry Birds Goal روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود بازی

پلی‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات