سونی اکسپریا E5 معرفی شد: صفحه نمایش 5 اینچ اچ دی و قیمت 199 یورو

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام پس از شایعات گوناگون، شرکت سونی تلفن هوشمند میان‌رده‌ی جدید خود را با نام Xperia E5 معرفی کرد. برای آشنایی با مشخصات تلفن جدید سونی در ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

پس از انتشار شایعات مختلف، سرانجام شرکت سونی تلفن هوشمند Xperia E5 را بصورت رسمی معرفی کرد. این گوشی هم اکنون در میان محصولات سونی و در وب‌سایت این شرکت دیده می‌شود و مشخصات ذکر شده برای آن با مواردی که پیش از این در شایعات آمده بود، همخوانی می‌کند.

همان طور که انتظار می‌رفت تلفن هوشمند اکسپریا ایی ۵ از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح اچ دی (720p) بهره می‌برد. توان پردازشی این تلفن توسط چهار هسته‌ی Cortex-A53  با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی پردازند‌ه‌ی MTK6735 از شرکت مدیاتک تامین می‌شود. حافظه‌ی رم این تلفن ۱.۵ گیگابایت بوده و سونی برای آن یک حافظه‌ی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت ارتقا، در نظر گرفته است.

ابعاد این تلفن پایین رده ۱۴۴ در ۶۹ در ۸.۲ میلیمتر بوده و وزن آن ۱۴۷ گرم است. اما انرژی محصول جدید سونی را نیز یک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. به نظر می‌رسد که این ظرفیت برای تراشه‌ی مدیاتک کافی باشد. سونی برای این گوشی وعده‌ی عمر باتری ۲ روزه را داده است.

xperia e5

دوربین اصلی اکسپریا ایی ۵ از نوع ۱۳ مگاپیکسلی بوده و یک فلش LED آن را همراهی می‌کند، اما سونی دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه را نیز به جهت ثبت سلفی‌های بهتر در شرایط کم‌نور، به فلش LED مجهز کرده است. از ویژگی‌های دیگر این تلفن هوشمند می‌توان به NFC، اتصال Cat.4 LTE و پشتیبانی از دو سیمکارت اشاره کرد.

این تلفن در دو رنگ سفید و مشکی و به همراه اندروید ۶ مارشمالو عرضه خواهد شد و سونی برچسب قیمتی ۱۹۹ یورو را برای آن در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات