دل اولین لپ تاپ هیبریدی ۱۷ اینچی را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس تنها تولید کننده کامپیوتر‌های شخصی نبود که این هفته لپ‌تاپ‌های هیبریدی در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرد. دل لحظاتی قبل اولین لپ‌تاپ هیبریدی ۱۷ اینچی دنیا را رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

لپ‌تاپ Inspiron 17 7000 یک دستگاه هیبریدی است که با یک دوربین مادون قرمز از ویژگی Windows Hello در ویندوز 10 نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی Windows Hello به کاربر اجازه می‌دهد تنها با شکل صورت خود رمز کامپیوتر را باز کند.

دل دستگاه هیبریدی Inspiron 7000 را در دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی نیز رونمایی کرده است. هر سه مدل از این لپ‌تاپ قرار است نسل ششم از پردازنده‌های اینتل را به همراه داشته باشند. لپ‌تاپ‌های هیبریدی جدید دل از ماه دیگر با قیمت پایه ۷۴۹ دلار عرضه خواهند شد.

نسخه مقرون به صرفه این لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ قرار است نام Inspiron 11 3000 را با خود به همراه داشته باشد. این دستگاه همانطور که از اسم آن نیز می‌توان حدس زد یک مدل با نمایشگری ۱۱ اینچی است که از رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ از پردازنده Core M3 اینتل پشتیبانی می‌کند و برچسب قیمتی ۲۴۹ دلار را با خود به همراه دارد. این دستگاه نیز از ماه دیگر در آمریکا و چین عرضه خواهد شد.

dell-laptop
dell-laptop
dell-laptop
dell-laptop
dell-laptop
dell-laptop
dell-laptop
dell-laptop

اگر به دنبال دستگاه ۲ در ۱ دیگری اما با قیمتی مقرون به صرفه می‌گردید که بتواند از Windows Hello نیز پشتیبانی کند، دل همچنین سری Inspiron 5000 را در دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی معرفی کرده است. این نسخه حتی می‌توانند تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم داشته باشند. این دو نسخه از لپ‌تاپ‌های دل نیز با قیمت پایه ۵۲۹ دلار از ماه آینده در چین و آمریکا حضور خواهند داشت.

البته در کنار این لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱، دل همچنین از لپ‌تاپ‌های معمولی خود نیز در دو اندازه ۱۵ و ۱۷ اینچ با نام  Inspiron 5000 پرده برداشته است. این دو لپ‌تاپ می‌توانند به انتخاب کاربر از پردازنده‌های اینتل و AMD برخوردار باشند. دل البته هنوز قیمت این دو دستگاه و همچنین زمان عرضه آن‌ها را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات