وام کم بهره برای اشتغال‌ زایی در مناطق محروم پرداخت می‌شود

یک‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد که تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال‌زایی در مناطق محروم اختصاص می‌یابد. این وام با سود تسهیلات ۱۲ درصدی به افراد واجد شرایط در مناطق محروم پرداخت می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

محمد سعیدی کیا، رئیس بنیاد مستضعفان گفت:«با تفاهم انجام شده با استانداری‌ها و اختصاص یارانه، وام با بهره ۱۲ درصد به طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در مناطق محروم کشور تخصیص داده می‌شود.»

سعیدی کیا ادامه داد:«اولویت نخست بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت در مناطق محروم، اشتغال‌زایی است. برای نخستین بار تفاهم‌نامه‌ای چند جانبه با استانداری، بانک سینا و بنیاد علوی امضاء خواهد شد تا زمینه پرداخت تسهیلات با سود کم به متقاضیان از سوی بنیاد مستضعفان و استانداری فراهم شود.»

رئیس بنیاد مستضعفان توضیح داد: «افرادی که توانایی دارند، طرح خود را به عنوان محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی به استانداری اعلام کنند. در این تفاهم‌نامه استانداری موظف است که بعد از تصویب، طرح را به بانک سینا معرفی کند تا کارشناسی‌ها انجام شده و بعد از بررسی در صورت تأیید در چارچوب حمایت سازمان‌های کوچک و پربازده تسهیلات پرداخت شود.»

به گفته سعیدی کیا، ۵ درصد یارانه تسهیلات را بنیاد علوی و ۵ درصد یارانه را استانداری تقبل خواهد کرد و لذا بهره این تسهیلات برای وام گیرنده ۱۲ درصد خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات