اکسپریا ام اولترا سونی با نمایشگر ۶ اینچی و دو دوربین ۲۳ مگاپیکسل معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تا کنون کمپانی سونی چندین مدل از گوشی‌های خود را با پسوند Ultra وارد بازار کرده که نسبت به نسخه‌ی معمولی نمایشگر بزرگتری دارند. حالا شایعه‌ای از چین به گوش می‌رسد که ظاهرا ژاپنی‌ها قصد دارند گوشی Xperia M Ultra را با نمایشگر ۶ اینچی معرفی کنند.
تبلیغات

براساس شایعه‌ای که از چین منتشر شده به نظر می‌رسد کمپانی سونی یک بار دیگر قصد دارد گوشی جدیدی از سری اولترا را وارد بازار کند. گوشی‌هایی که دارای پسوند اولترا هستند از نمایشگر بزرگتر بهره می‌برند و برای کاربرانی طراحی شده‌اند که به گوشی‌هایی با نمایشگر بزرگ نیاز دارند.

گفته می‌شود سونی قصد دارد گوشی اکسپریا اِم اولترا را با نمایشگر ۶ اینچی و رزولوشن فول‌اچ‌دی و دو دوربین قدرتمند ۲۳ مگاپیکسل در پشت و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل در جلوی دستگاه معرفی کند. این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ مجهز خواهد شد. براساس تصویر منتشر شده از مشخصات گوشی به نظر می‌رسد اکسپریا ام اولترای سونی نیز از یک نمایشگر با حاشیه‌ی بسیار کم برخوردار است.

علاوه بر این، گوشی جدید سونی از ۳ گیگابایت رم LPDDR4 در کنار ۳۲ گیگگابایت حافظه‌ی داخلی، باتری ۴۲۸۰ میلی آمپر ساعت با فناورش شارژ سریع QC 3.0، سنسور اثر انگشت و پورت یواس‌بی نوع C بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد سونی با استفاده از یک سنسور دوربین ۲۳ مگاپیکسل در پشت دستگاه و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل در جلوی اکسپریا ام اولترا، قصد دارد تجربه‌ای جدید در ثبت تصاویر به ویژه‌ عکس‌های سلفی را در اختیار کاربران قرار دهد.

البته معرفی یک گوشی جدید از سری اولترا به همین جا ختم نمی‌شود و همچنان شایعه‌ی رونمایی از Xperia C6 Ultra به قوت خود باقی است. ولی در حال حاضر همه چیز در حد گمانه‌زنی و شایعه است و تا زمان تاییدیه رسمی سونی، می‌توان تصور کرد که شاید هیچ‌کدام از این دو گوشی معرفی نشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات