آپدیت ویندوز 10 با تغییرات زیاد خرداد 95 از راه می‌رسد

شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت در طول سال بروزرسانی‌های بسیاری را برای ویندوز 10 ارائه می‌کند که تغییرات جزئی را با خود به همراه دارند. اما تغییرات اصلی به همراه بروزرسانی‌های معروف به RedStone عرضه می‌‌شوند. ظاهرا مایکروسافت قصد دارد آپدیت بعدی خود را خرداد ۹۵ ارائه کند.
تبلیغات

آپدیت ویندوز ۱۰ برای دستگاه‌های مختلف ویندوزی به صورت مستمر توسط مایکروسافت ارائه می‌شود اما این بروزرسانی‌ها غالبا تغییرات کمی را با خود به همراه دارند. اما بروزرسانی‌هایی که تغییرات زیادی را ایجاد می‌کنند معمولا با نام RedStone شناخته می‌شوند. به نظر می‌رسد RS بعدی خرداد ماه آینده از راه خواهد رسید.

سوال اینجا است که این بروزرسانی چه تغییراتی با خود به همراه خواهد داشت. این بروزسانی توسط اینسایدرها در حال تست شدن است و به نظر می‌رسد قصد یکپارچه کردن پلتفرم‌های مختلف از جمله پی‌سی‌ها، گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی را دارد.

برای مثال توسعه‌دهندگان ویندوز ۱۰ در راستای یکپارچه کردن پلتفرم‌های مختلف، کورتانا را نیز بروز خواهند کرد تا مثلا در هنگام کم شدن شارژ باتری گوشی شما، کورتانا هشداری به کاربر ارسال کند. به احتمال زیاد شاهد پشتیبانی از افزونه‌ها در مرورگر اج نیز خواهیم بود تا این مرورگر بتواند جایگاه بهتری را در بین کاربران ویندوز ۱۰ پیدا کند. 

همچنین مایکروسافت در حال کار روی آپدیت بزرگ دومی است اما این بروزرسانی قبل از اتمام سال ۲۰۱۶ عرضه نخواهد شد. ابتدا زمان این بروزرسانی فصل آخر سال ۲۰۱۶ اعلام شده بود اما به نظر می‌رسد مایکروسافت آن را تا سال ۲۰۱۷ به تاخیر انداخته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات