حروف اس‌ ای در آیفون مخفف Special Edition است

سه‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته شرکت اپل آیفون جدیدش را با نام آیفون SE معرفی کرد که حال بر اساس گزارش Phil Schiller، نام این محصول مخفف Special Edition است.
تبلیغات

آیفون اس‌ای دیروز به‌صورت رسمی معرفی شد و در واقع محصولی آشنا با سخت‌افزار قدرتمند‌تر بود. طراحی این دستگاه شباهت بسیاری به‌آیفون ۵ اس دارد ولی نام این تلفن هوشمند تاحدودی جنجال آفرین بود و گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص آن انجام شده بود.

حال در این خصوص Janson Cipriani از BGR که دیروز در مراسم اپل حضور داشت، در توئیتی اعلام کرده که سخنگوی اپل، Phil Schiller مدعی شده حرف SE در آیفون اس‌ای به Special Edition باز می‌گردد و در واقع مخفف آن است.

آیفون اس‌ای

البته پیش از این در کنار Special Edition گمانه‌زنی‌هایی نیز در خصوص نام‌های Small Extremities و Same-ld Engineering نیز زده می‌شد که مخفف آن‌ها نیز حرف SE را تشکیل می‌داد اما اپل Special Edition یا همان "ویرایش ویژه" را برای نام این نسخه انتخاب کرده است.

البته اینکه چه موردی باعث ویژه شدن این محصول شده همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته بر کسی پوشیده نیست که آیفون اس‌ای نسخه ویرایش شده و بهبود یافته آیفون ۵ اس است.

بیشتر بخوانید: کلیه‌ی مقالات و اخبار مرتبط با آیفون ۴ اینچی اپل را در صفحه‌ی آیفون SE مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات