پیش فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در چین از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرد

چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ امید زیاد به فروش بالای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج دارد؛ حال آنکه انتشار آمارهای مربوط به پیشفروش این گوشی‌های هوشمند در برخی از بازار‌ها نشان از رویکرد مثبت خریداران به این محصول دارد. آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که بیش از ۱۰ تا ۱۵ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در چین به فروش رفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با وجود اینکه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج با استقبال چندان زیادی در کشور کره‌ی جنوبی روبرو نشده، اما بنابر گزارش‌های منتشر شده، این گوشی هوشمند در کشور چین با استقبال بالایی روبرو شده، بطوریکه میزان فروش آن ۱۰ تا ۱۵ میلیون دستگاه ذکر شده است. البته پیش از این نیز اخباری در مورد فروش بالای این گوشی هوشمند در قاره‌ی سبز منتشر شده بود. همانطور که اشاره کردیم نسل جدید پرچمداران سامسونگ در کشور کره‌ی جنوبی با استقبال زیادی روبرو نشده و این گوشی هوشمند در طول ۴۸ ساعت اولیه‌ی عرضه تنها به میزان ۱۰۰٫۰۰۰ دستگاه به فروش رفته است.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که اعداد ارائه شده مربوط به تعداد پیش فروش‌ها و ثبت نام‌هایی است که انجام شده، از این‌رو نمی‌توان این عدد را به عنوان میزان نهایی فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ در کشور چین عنوان کرد. براساس اطلاعات ارائه شده JD.com و Suning به ترتیب ۶.۳۵ و ۱.۳ میلیون گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را پیش فروش کرده‌اند؛ در حالی که میزان پیش فروش Suning نیز از موجودی این فروشگاه بالا تر رفته است. پیش فروش گلکسی اس ۷ در کشور چین از ۲۱ اسفند ماه سال آغاز شده و رقم خوردن این میزان از پیش فروش، از نسل پیشین پرچمدار سامسونگ پیشی گرفته است.

براساس آخرین آمارهای منتشر شده توسط شیائومی، این کمپانی چینی نیز اخیرا از فروش ۱۴ میلیون دستگاه می ۵ خبر داده است. همچنین باید به LeTV نیز اشاره کرد که آمار پیش فروش بیش از ۱۱ میلیون دستگاه از گوشی هوشمند 1s را در طول یک هفته به ثبت رسانده است. این کمپانی در سال ۲۰۱۵ در مجموع فقط بیش از ۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کرده بود.

با توجه به آمارهای منتشر شده توسط سامسونگ به نظر می‌رسد گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج این کمپانی در کشور چین بیش از نسل‌های پیشین محبوبیت دارد. حتی باید به موضوع اشاره کرد که آیفون ۶ اس اپل یا سایر گوشی‌های هوشمند رده بالای عرضه شده در کشور چین نیز موفق به کسب آمار پیش فروش بیش از ۱۰ میلیون دستگاهی نشده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات