جشنواره «?+۱۲٪» فروشگاه بست‌نیک به مناسبت دهه فجر

سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
فروشگاه آنلاین بست‌نیک به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایران جشنواره‌ی فروش ویژه‌ای را برگزار می‌کند که در این جشنواره‌ علاوه بر تخفیف ثابت در نظر گرفته شده برای بیشتر محصولات می‌توانید از تخفیف و هدایای بیشتری نیز برخوردار شوید.
تبلیغات

 فروشگاه اینترنتی بست‌نیک در جدیدترین جشنواره‌ی فروش خود همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران  علاوه بر تخفیفی که به صورت پایه بر روی هر محصول به خریداران ارائه می‌کند، هدایا و تخفیف‌های بیشتری را در نظر گرفته است. این جشنواره از ۱۹ تا ۲۲ بهمن‌ماه با عنوان «?+۱۲٪» برگزار می‌شود.

بست‌نیک در این فروش ویژه برای بیشتر محصولات موجود در فروشگاه، ۱۲ درصد تخفیف ثابت را در کنار دو پلن در نظر گرفته تا سلایق و نیازهای متفاوت کاربران در این جشنواره فروش برآورده گردد. در واقع در این جشنواره بیشتر محصولات سایت از تخفیف بیشتر از ۱۲ درصد برخوردار هستند تا کاربران، محصولات مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنند. در ادامه با پلن‌های جشنواره‌ی فروش ?+۱۲ بست‌نیک بیشتر آشنا می‌شویم.

- در حالت اول شما می‌توانید روی بیشتر محصولات فروشگاه علاوه بر ۱۲ درصد تخفیف پایه، از ۱ تا ۷ درصد تخفیف بیشتری بگیرید.

بست نیک

- در حالت دوم در هر روز ۶ کالا با تخفیف هیجان انگیز و با قیمت غیر قابل رقابت عرضه می‌گردد که در مجموع برای ۴ روز جشنواره نزدیک به ۲۴ کالا در این پلن عرضه می‌شود.

همچنین خریدارانی که برای اولین بار از فروشگاه آنلاین بست‌نیک خرید می‌کنند از بن تخفیف ۲۰ هزار تومانی نیز برخوردار خواهند شد. ضمن اینکه تمامی سفارش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان به صورت رایگان ارسال می‌شود.

مجموعه‌ای متنوعی از کالاهای دیجیتال شامل گوشی‌ هوشمند، دستبند هوشمند، کیف و کاور لپ‌تاپ، اسپیکر، هدفون و هندزفری، لوازم عکاسی سلفی، فلش مموری USB، ماوس و پرزنتر، نرم‌افزار و آنتی ویروس موبایل در سبد تخفیفی جشنواره قرار گرفته است. برای ورود به صفحه جشنواره از اینجا اقدام کنید.

شما می‌توانید محصولات خود را با تخفیف از وب‌سایت بست‌نیک خریداری کنید و از مزایای تضمین قیمت، تضمین اصالت کالا، دوره ۱۰ روزه تعویض کالا برخوردار شوید. همچنین با عضویت در کانال تلگرام بست‌نیک  به آدرس telegram.me/bestnik به‌سادگی و به‌سرعت از جشنواره‌های فروش، تخفیف‌های ویژه، محصولات جدید مطلع شوید و در شگفتی‌های هر هفته کانال تلگرام بست‌نیک شانس خود را امتحان کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات