چگونه آخرین اپلیکیشن‌های منتشر شده در گوگل‌پلی را مشاهده کنیم؟

سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
مطالعه 3 دقیقه
سرویس گوگل‌پلی با وجود اینکه یکی از بهترین اپ‌استور‌های اندروید است اما در واقع کاربران از طریق آن نمی‌توانند آخرین اپلیکیشن‌های منتشر شده را مشاهده کنند. اپلیکیشن AppBrain این امکان را به‌کاربران می‌دهد تا از آخرین اپلیکیشن‌های منتشر شده در طبقه‌بندی‌های مختلف مطلع شوید.
تبلیغات

با وجود اینکه گوگل‌پلی یکی از بهترین اپ‌استور‌ها برای اندروید است، اما گاهی یافتن اپلیکیشن‌ها چندان کار ساده‌ای نیست. برای مثال اگر بخواهید آخرین اپلیکیشن‌های منتشر شده در گوگل‌پلی را مشاهده کنید، عملا انجام این کار اقدام ساده‌ای نیست. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که گوگل‌پلی بخشی برای مشاهده آخرین اپلیکیشن‌های منتشر شده دارد. گفتنی است که این بخش نیز جدیدترین اپلیکیشن‌ها را نمایش نمی‌دهد و در حقیقت مربوط به برترین اپلیکیشن‌های جدید است و ممکن است برخی از آن‌ها چندان هم جدید نباشند. با این اوصاف اگر مایل هستید که از آخرین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های منتشر شده در گوگل‌پلی آشنا شوید بهتر است که ادامه این مقاله از زومیت را از دست ندهید.

AppBrain

اپلیکیشنی که در این مقاله تصمیم داریم به‌آن بپردازیم فروشگاه اپلیکیشن AppBrain است و امکان دانلود آن به‌صورت رایگان از گوگل‌پلی وجود دارد. اما باید توجه داشت که این اپلیکیشن در حقیقت برخلاف نامش فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی نیست و مسیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از طریق آن می‌توانند اپلیکیشن‌های موجود در گوگل‌پلی را بیابند.

AppBrain

زمانی که اپلیکیشن AppBrain را روی دستگاه اندرویدی خود نصب و اجرا کنید، در ابتدا به‌صورت پیش‌فرض برترین اپلیکیشن‌ها (Hot Apps) نمایش داده می‌شوند و برای یافتن آخرین اپلیکیشن‌های منتشر شده (موضوعی که در این مقاله به‌آن پرداخته‌ایم) باید دکمه‌ی بخش‌بندی (Sort) را که در بخش بالا و سمت راست صفحه قرار دارد لمس کنید و آخرین اپلیکیشن‌ها (Lastest Apps) را انتخاب نمایید. البته می‌‌توانید از طریق بخش Filter اقدام به‌فیلتر کردن محتوای مورد نظر خود بکنید و مطمئن شوید که آخرین اپلیکیشن‌های منتشر شده در گوگل‌پلی در لیست‌تان قرار خواهند گرفت.

AppBrain

علاوه بر موارد مذکور، امکان مرتب‌سازی اپلیکیشن‌های جدید بر اساس طبقه‌بندی نیز وجود دارد و می‌توانید در تمام بخش‌بندی‌هایی که گوگل‌پلی ارائه داده است، آخرین اپلیکیشن‌های منتشر شده را مشاهده نمایید. با کلیک روی اپلیکیشن‌ها اطلاعات بیشتری در خصوص آن نمایش داده می‌شود و می‌توانید آنها را دانلود کنید. با کلیک کردن روی دکمه نصب (Install) در اپلیکیشن AppBrain برنامه کاربر را به‌صفحه گوگل‌پلی منتقل می‌کند و از آن قسمت امکان نصب برنامه وجود دارد.

AppBrain

لینک دانلود AppBrain: گوگل‌پلی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات