زوم‌اپ: نظارت بر میزان مصرف RAM و CPU در Resource Monitor Mini

جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
Resource Monitor Mini اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید میزان مصرف Ram و CPU را مشاهده و مدیریت کنید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا شما هم تا به حال کندی‌ها و هنگ کردن گوشی اندرویدی خود را تجربه کرده‌اید که میزان دفعات این تجربه، با مقدار قدمت و ضعیف بودن سخت‌افزار گوشی شما رابطه‌ای مستقیم دارد. این کندی‌ها معمولا در اثر استفاده‌ی بیش از حد از ظرفیت سی‌پی‌یو و رم گوشی است به این معنا که باز کردن چندین اپلیکیشن سنگین به طور همزمان، از تمام فضای رم و سی پی یو استفاده می‌کند و دیگر مجالی برای پرداخت به امور دیگر باقی نمی‌ماند. از همین رو مرتبا با کندی‌ها و هنگ کردن‌های پیاپی مواجه می‌شوید. Resource Monitor Mini اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که می‌تواند در این زمینه کمک حال شما باشد.

resource monitor mini2 d84d2

توسط این برنامه می‌توانید میزان فضای اشغال شده از RAM و CPU را مشاهده کنید تا با بررسی دلایل استفاده‌ی بیش از حد از این دو بخش گوشی، بتوانید برنامه‌ها و موارد اضافه را متوقف کنید. این برنامه در تنظیمات خود به شما این امکان را خواهد داد تا میزان فضای در حال استفاده از این دو بخش را در هر کجای صفحه که مایل بودید قرار دهید تا همیشه و همه جا به آن دسترسی داشته باشید. مکان قرارگیری این اطلاعات کاملا قابل شخصی سازی است و می‌توانید آن‌ها را در مکان مورد نظر خود قرار دهید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات