تصاویر فاش شده از آیفون 5se نشان از عدم پشتیبانی از 3D Touch در این گوشی دارند

یک‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار اطلاعات و شایعات فراوان در مورد رونمایی از آیفون 5se در مراسم ۱۵ مارس اپل، حال تصاویری از پنل نمایشگر این گوشی هوشمند ۴ اینچی فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در طول هفته‌های گذشته، اخبار و شایعات زیادی در مورد آیفون 5se یا همان نسخه‌ی ۴ اینچی آیفون منتشر شده است. بسیاری از اخبار منتشر شده حکایت از این دارند که این گوشی هوشمند در مراسم آینده‌ی اپل رونمایی خواهد شد. گمانه‌ها عرضه‌ی این گوشی هوشمند ۴ اینچی به بازار را راهکاری می‌دانند که اپل برای جلوگیری از کاهش رشد فروش آیفون در نظر گرفته است.

کانکتور پنل نمایشی آیفون 5se

بسیاری از شنیده‌های پیشین حکایت از این داشتند که اپل در آیفون 5se از فناوری 3D Touch بهره نخواهد برد؛ حال آنکه تصاویر فاش شده نیز این موضوع را تصدیق می‌کند. بدین ترتیب آیفون 5se از یک نمایشگر ۴ اینچی بهره می‌برد که فاقد 3D Touch بوده، ولی از Live Photo پشتیبانی می‌کند. این دو قابلیت که به آن‌ها اشاره کردیم، در پرچمدار اپل که همان آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس است، وجود دارد.

همانطور که اشاره کردیم انتظار می‌رود آیفون 5se اپل در جریان مراسم معرفی محصولات این کمپانی که در ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات