کنفرانس اپل با یک هفته تاخیر ۳ فروردین برگزار می‌شود

یک‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
امروز یک وب‌سایت کره‌ای با نام UnderKG مدعی شده که اپل از کارمندان خود درخواست کرده تا نزدیک روز ۲۲ مارس وقت آزادی در نظر بگیرند. به این ترتیب احتمال می‌رود که آن زمان مربوط به برگزاری یک مراسم خواهد بود. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، مراسم رونمایی از دستگاه‌های جدید اپل تا یک هفته به عقب کشیده می‌شود.
تبلیغات

وب‌سایت UnderKG تاکنون خبر بزرگی درباره اپل منتشر نکرده اما پیش از این تصاویر آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را پیش از معرفی رسمی فاش کرده بود.

گفته می‌شود آیفون ۴ اینچی را در مراسم پیش‌روی اپل خواهیم دید و قرار است در مراسم ماه مارس رسما از این دستگاه رونمایی شود. گفته می‌شود این دستگاه ۴ اینچی از بدنه‌ای فلزی که در گوشه‌ها گرد شده، پردازنده قدرتمند A9 و پشتیبانی از NFC مجهز خواهد بود. شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف نام این دستگاه را مرتب عوض می‌کنند اما نامی که بیش از سایرین برای این دستگاه شایعه شده، «آیفون 6c»، «»آیفون 5se» و «آیفون se» است. 

iphone-5se

در مراسم ۲۲ مارس احتمالا باید منتظر آیپد ۹.۷ اینچی باشیم که قرار است با کنار گذاشتن نام ایر، نام پرو را داشته باشد. از ویژگی‌های این دستگاه نیز می‌توان به پردازنده A9X، کابل اتصال مغناطیسی Smart Connector و چهار بلندگو در اطراف دستگاه اشاره کرد.

اپل احتمالا از بند‌های جدیدی برای اپل واچ و مک‌بوک‌های جدید رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات