آیپد پرو 9.7 اینچی به جای آیپد ایر 3 در مراسم ۲۵ اسفند ماه اپل رونمایی می‌شود

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پیش بینی‌ها حکایت از این دارد که اپل در نظر دارد آیپد پرو خود را نیز همچون مک بوک پرو که در دو اندازه‌ی روانه‌ی بازار می‌شود، در دو سایز ۱۲.۹ و ۹.۷ اینچی در اختیار علاقمندان قرار دهد، از این‌رو باید به جای رونمایی از آیپد ایر ۳ در مراسم ۲۵ اسفند، در انتظار آیپد پرو ۹.۷ اینچی باشیم.
تبلیغات

به نظر می‌رسد اپل رفته رفته رویکرد خود را در مورد سری محصولات آیپد تغییر داده و سعی دارد آیپد پرو را به عنوان محصول اصلی در دنیای تبلت‌ها به بازار عرضه کند. براساس اطلاعات ارائه شده این کمپانی در جریان مراسم ۱۵ مارس یا ۲۵ اسفندماه نسخه ی ۹.۷ اینچی آیپد پرو را معرفی خواهد کرد تا این سری از محصولات اپل در دو سایز ۹.۷ اینچی و ۱۲.۹ اینچی در اختیار کاربران قرار گیرد. این استراتژی را باید دنباله‌ای بر نامگذاری مک بوک ۱۲ اینچی خواند که با وجود برخورداری از مشخصات ظاهری سری محصولات مک بوک ایر، با این نام روانه‌ی بازار نشد.

همانطور که اشاره کردیم این تبلت در ۱۵ مارس سال جاری میلادی یا همان ۲۵ اسفند ماه در جریان برگزاری مراسم اپل، رونمایی شده و سه روز پس از آن برای خرید در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود نسل جدید‌ آیپد پرو با نمایشگر ۹.۷ اینچی نیز مشخصاتی نظیر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی داشته باشد. در کنار برخورداری از تراشه‌ی A9X و همچنین حافظه‌ی رم همچون آیپد پرو، این محصول از Apple Pencil نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گمانه‌ها حکایت از این دارند که آیپد پرو ۹.۷ اینچی از قابلیتی با نام Smart Connector نیز بهره خواهد برد. همچنین شنیده‌ها از طراحی یک کیبورد جدید نظیر Smart Keyboard مورد استفاده در آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی برای این نسخه حکایت دارند که احتمالا در ماه مارس میلادی برای عرضه آماده خواهد شد. همچون برادر بزرگ‌تر، آیپد پرو ۹.۷ اینچی نیز از بلندگوهای چهارگانه بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این نسخه از آیپد پرو در چند رنگ روانه‌ی بازار شود. به نظر می‌رسد قیمت این محصول شبیه به آیپد ایر‌های اپل خواهد بود.

اپل در نظر دارد تا طیف محصولات سری آیپد را بیش از پیش کاهش دهد که از این جمله می‌توان به شنیده‌ها در مورد کاهش و توقف تولید نسل اول آیپد ایر و همچنین نسل دوم آیپد مینی اشاره کرد. این توقف از زمان عرضه‌ی آیپد پرو ۹.۷ اینچی آغاز خواهد شد.

براساس اطلاعات ارائه شده اپل در جریان برگزاری مراسم ۲۵ اسفند خود از محصولاتی نظیر آیپد پرو ۹.۷ اینچی، آیفون 5se و مدل‌های جدید برای بند اپل واچ رونمایی خواهد کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات