اکسپریا ایکس پرفورمنس معرفی شد: پردازنده اسنپدراگون 820، صفحه نمایش ۵ اینچ فول اچ‌ دی، دوربین ۲۳ مگاپیکسل

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
سونی در حالی که انتظار معرفی محصول مهمی از این شرکت در MWC 2016 را نداشتیم، همه را شگفت زده کرد و گوشی جدیدی با نام Xperia X Performance مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ را معرفی کرد.
تبلیغات

همان طور که در پوشش زنده زومیت از مراسم سونی دیدید، این شرکت ژاپنی همه را شگفت زده کرده و گوشی جدیدی با نام اکسپریا ایکس پرفورمنس مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی معرفی کرد.

این گوشی که نسخه‌ی قوی‌تر سری جدید ایکس است، از لحاظ طراحی مشابه سری زد اکسپریا بوده و فریم و بدنه‌ای فلزی دارد. لبه‌های این فریم خمیده است و پوشش روی صفحه نمایش نیز از نوع 2.5D است تا به گفته‌ی سونی باعث بهبود ارگونومی گوشی شود.

اکسپریا ایکس پرفورمنس

تمرکز سونی در محصولات جدید خود روی طراحی، باتری و دوربین گوشی بوده است و با معرفی فناوری‌های جدید این شرکت ژاپنی قصد داشته تا بخش‌های مذکور را بهبود ببخشد. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی این گوشی فوکوس هیبریدی خودکار سریع همانند پرچمداران سونی داشته و حالا مجهز به فناوری جدیدی با نام Predictive Hybrid Autofocus شده است که مسیر سوژه را تشخیص داده و با توجه به آن سعی می‌کند تا روی سوژه‌های متحرک فوکوس بهتری داشته باشد. شگفتی‌ها در مورد دوربین به اینجا ختم نمی‌شوند چرا که این دوربین دارای زوم ۵ برابری بوده و حداکثر حساسیت ISO آن ۱۲۸۰۰ است. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای حسگر ۱۳ مگاپیکسلی است.

اکسپریا ایکس پرفورمنس

سونی، اکسپریا ایکس پرفورمنس را مجهز به باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کرده و مدعی شده است که این باتری تا دو روز را شارژدهی می‌کند. همچنین این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز است.

سونی این گوشی را از ماه ژوئن در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و رزگلد روانه‌ی بازار خواهد کرد.

اکسپریا ایکس پرفورمنس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات