آلکاتل از دستگاه هیبریدی پلاس 10 در MWC 2016 رونمایی کرد

یک‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
آلکاتل از جمله اولین کمپانی‌هایی است که در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ از محصولات جدید خود رونمایی کرد. این شرکت در کنار معرفی دو گوشی جذاب Idol 4 و Idol 4s، از یک لپ‌تاپ ویندوزی به نام Plus 10 نیز رونمایی کرده است.
تبلیغات

 آلکاتل یک روز قبل از برگزاری رسمی MWC 2016 از دو گوشی آیدل ۴ و آیدل ۴ اس رونمایی کرد که علاوه بر پشتیبانی سخت‌افزار قدرتمند، امکان تبدیل شدن به یک هدست واقعیت مجازی را نیز دارا هستند. اما محصولات جدید این کمپانی به همین جا ختم نمی‌شود و این شرکت از یک دستگاه ویندوزی هیبریدی به نام پلاس ۱۰ نیز پرده‌برداری کرده که قابلیت‌های جالبی دارد.

شما می‌توانید با اضافه کردن کیبورد به تبلت پلاس ۱۰، از این دستگاه به صورت یک لپ‌تاپ استفاده کنید. اما نکته‌ی جالب اینجاست که بعد از اتصال کیبورد می‌توانید از شبکه‌ی پرسرعت LTE بهره ببرید.

پلاس ۱۰ آلکاتل به یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای اتم 5x اینتل با فرکانس کاری ۱.۹۲ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. ضمن اینکه امکان استفاده از کارت حافظه‌ی خارجی تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت نیز وجود دارد.

یکی دیگر از مزایای این دستگاه هیبریدی، تجهیز آن به اسپیکرهای استریو در جلوی تبلت است. همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسل در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسل در قسمت جلوی تبلت در نظر گرفته شده است.

به گفته کمپانی سازنده، باتری پلاس ۱۰ می‌تواند تا ۸ ساعت مداوم شارژدهی داشته باشد. یک باتری ۵۸۳۰ میلی آمپر ساعتی داخل تبلت و یک باتری ۲۵۸۰ میلی آمپر ساعتی داخل کیبورد تعبیه شده است.

Alcatel Plus 10 از ماه ژوئن وارد بازار اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا می‌شود. گفته می‌شود این دستگاه دارای رنگ‌بندی جذابی است که حق انتخاب بیشتری را به خریداران می‌دهد. همچنین یک نسخه با کاور پشت چرمی خاکستری نیز به فروش می‌رسد که باعث می‌شود حس لوکس بودن به شما القا شود.

هنوز درباره‌ی قیمت این دستگاه خبری منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات