گلکسی اس 8 طی رویدادی اختصاصی اوایل بهار ۹۶ در نیویورک معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تاکنون خبرهای زیادی در مورد گلکسی اس ۸ منتشر شده است و حالا طبق گزارشی جدید؛ معرفی این محصول در رویدادی اختصاصی در شهر نیویورک انجام  خواهد شد.
تبلیغات

با توجه به مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ به وجود آمد، این کمپانی به این نکته توجه بسیار ویژه‌ای دارد تا در معرفی گلکسی اس ۸ عجله‌ای نداشته باشد و احتمال دارد این پرچم‌دار در نمایشگاه MWC رونمایی نشود. در عوض به نظر می‌رسد معرفی گلکسی اس ۸ در رویدادی اختصاصی در ماه آوریل و در شهر نیویورک انجام خواهد شد. شرکت یادشده به‌منظور جلب توجه و اعتماد مجدد مشتریان و آژانس‌های خارجی، ترجیح می‌دهد زمان بیشتری برای آماده‌سازی گلکسی اس ۸ صرف کند. 

البته لازم به ذکر است که سامسونگ به‌طور رسمی در مورد برگزاری مراسم اختصاصی معرفی گلکسی اس ۸ در نیویورک هیچ خبری منتشر نکرده است. این اطلاعات در حالی فاش شد که هم‌اکنون در کره‌ی جنوبی با حضور افراد تأثیرگذار، جلسه‌ای برای تعیین استراتژی‌های خارجی سامسونگ برگزار شده است. همانند آنچه قبلا شنیده بودیم، کُه‌ دونگ‌ جین از این کنفرانس به‌منظور فرصتی برای تأکید بر اهمیت امنیت و جلوگیری از لو رفتن اطلاعات پیش از معرفی پرچم‌دار بعدی این کمپانی کره‌ای استفاده کرده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 8 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات