تصاویر رندر جدیدی از گوشی هواوی پی 10 منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی پی 10 که قرار است در ماه‌های آینده رونمایی شود، از نمایشگر بدون حاشیه و صفحه نمایشگر ثانویه در لبه سمت چپ خود بهره خواهد برد.
تبلیغات

هواوی پی 9 توانست محصول موفقی برای کمپانی چینی هواوی باشد. همین امر باعث می‌شود توقعات از محصول سال آینده هواوی بالاتر برود. هواوی نیز از این موضوع آگاه است و تمرکز خود را بر دوربین دوگانه‌ تحت لیسانس لایکا قرار داده است و با همکاری لایکا، می‌خواهد دوربین قدرتمندتری در پرچم‌دار سال آینده خود به کار ببرد.

با وجود اینکه تا رونمایی هواوی پی 10 چند ماهی مانده است، به‌تازگی تصاویر رندری منتشر شده که به ما اجازه می‌‌دهد نگاهی به پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ هواوی بیندازیم.

در تصاویر رندر هواوی پی 10 می‌توان مشاهده کرد این تلفن هوشمند از نمایشگر بدون حاشیه بهره خواهد برد؛ بنابراین؛ این گوشی مانند هواوی میت 9 پرو از لبه‌های منحنی بهره نمی‌برد و طراحی آن بیشتر شبیه شیائومی می میکس است.

هواوی پی 10

در این رندر می‌توان مشاهده کرد هواوی پی 10 ضخامت نسبتا زیادی دارد؛ در حالی که هواوی پی 9 تنها ۷ میلی‌متر ضخامت داشت. در پشت هواوی پی 10 دوربین دوگانه‌ای با برند لایکا استفاده شده است. همچنین فلش ال‌ای‌دی دوگانه نیز به همراه فوکوس لیزری و حسگر اسکنر اثرانگشت در پشت گوشی قابل مشاهده است.

چیزی که باعث می‌شود تصاویر رندر جدید با آنچه در گذشته منتشر شده بود، متفاوت باشد؛ استفاده از نمایشگر ثانویه در هواوی پی 10 است. به نظر می‌رسد هواوی پی 10 دارای یک نمایشگر کوچک در سمت چپ خود خواهد بود که می‌تواند اطلاعات مهم مانند جزئیات ارتباطات، زمان و احتمالا اعلانات را نشان دهد.

هواوی پی 10

البته باید در نظر گرفت که این تصاویر در ویبو منتشر شده و هنوز توسط هواوی تایید نشده‌اند؛ بنابراین ممکن است محصول نهایی کمپانی چینی با آنچه در این تصاویر می‌بینیم، متفاوت باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات