آپدیت اندروید 7 نوقا برای اکسپریا ایکس زد عرضه شد

پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
پس از عرضه آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس، این بار نوبت اکسپریا ایکس زد است که این بروزرسانی را دریافت کند.
تبلیغات

در شهریور ماه برنامه سونی برای عرضه بروزرسانی اندروید 7.0 بر روی محصولاتش فاش شد و نشان داد اولین دستگاه‌هایی که قرار است جدیدترین سیستم‌عامل گوگل را دریافت کنند، تلفن هوشمند اکسپریا ایکس پرفورمنس و اکسپریا ایکس زد خواهند بود.

ابتدا قرار بود این بروزرسانی در ماه گذشته عرضه شود؛ اما به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد، زمان عرضه آپدیت سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا با تأخیر مواجه شد.

در هر صورت طی روزهای گذشته شاهد عرضه آپدیت سیستم‌عامل جدید گوگل برای گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس بودیم و حال طبق برنامه‌ای که سونی داشت، نوبت به گوشی اکسپریا ایکس زد رسیده است تا آپدیت جدید را دریافت کند.

البته هنوز اعلام نشده است چه مناطقی از دنیا آپدیت جدید را دریافت کرده‌اند. با این حساب اگر هنوز در گوشی اکسپریا ایکس زد خود بروزرسانی جدید را دریافت نکرده‌اید، باید کمی صبر کنید. سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا دارای ویژگی‌های بسیاری است که می‌توان به میانبرهای سریع، قابلیت Doze و امکانات دیگر اشاره کرد.

طبق برنامه‌ای که سونی داشت، تلفن‌های هوشمند اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس کامپکت آپدیت اندروید نوقا را در ماه نوامبر دریافت می‌کردند؛ اگرچه هنوز این بروزرسانی برای آن‌ها عرضه نشده است.

 انتظار می‌رود گوشی‌های اکسپریا زد 3 پلاس، زد 4 و سری زد 5 در ماه دسامبر بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا را دریافت کنند؛ اگرچه عرضه بروزرسانی برای اکسپریا ایکس ای به اوایل سال ۲۰۱۷ موکول شده است.

با در نظر گرفتن تأخیری که برای عرضه بروزرسانی صورت گرفته است؛ انتظار می‌رود انتشار آپدیت برای محصولات ذکرشده با یک ماه تأخیر صورت گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات