پژو 2008 رنگ شد

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بدنه پژو ۲۰۰۸ برای ورود به بازار ایران در کارخانه ایکاپ رنگ شد تا به زودی برای فروش آماده شود.
تبلیغات

برای تولید نهایی محصول پژو ۲۰۰۸ در ایران، بدنه نخستین محصول از پژو ۲۰۰۸ تولید کارخانه‌ی مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) رنگ شد تا در زمستان به بازار عرضه شود.

در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تولید محصولات شرکت مشترک ایران خودرو و پژو با نام «ایکاپ»، نخستین بدنه‌ی پژو ۲۰۰۸ در ایران‌خودرو  رنگ شد. این رنگ‌ آمیزی بدنه در سالن رنگ شماره‌ی یک کارخانه‌ی ایران خودرو انجام شد.

برنامه نویسی برای انجام فرآیند رنگ آمیزی ابتدای آبان ماه انجام شد و در ادامه ربات‌های خط، عملیات آستر و رویه را به اتمام رساندند و در نهایت نخستین بدنه پژو ۲۰۰۸ توسط ربات‌های ایران خودرو رنگ آمیزی شد.

بر اساس برنامه‌‌ی اعلام شده، آموزش تخصصی پرسنل خط تولید در سالن رنگ تا ۲۰ روز دیگر به پایان می‌رسد و سالن رنگ شماره یک جهت رنگ آمیزی محصولات ایکاپ، تا پایان بهمن ماه به آمادگی کامل خواهد رسید.

بنا بر اعلام قبلی مسئولان ایران خودرو، خودروی پژو ۲۰۰۸، زمستان امسال وارد و برای عرضه در بازار خودرو آماده می‌شود. خودروی ۲۰۰۸ یک کراس‌اوور (خودروی نیمه شاسی بلند) دارای نسخه‌هایی با دو موتور۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ سی‌سی است که نسخه‌ی ۱۶۰۰ سی‌سی مدل ۲۰۱۳ دارای قدرت ۱۹۶ اسب بخار است.

مدل ۲۰۱۷ پژو ۲۰۰۸ دارای موتور ۱۲۰۰ سی‌سی است که مصرف سوخت در این خودرو به ۴.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر رسیده است.

هنوز اعلام نشده که کدامیک از مدل‌های پژو ۲۰۰۸ برای تولید در ایران در نظر گرفته شده است.

قرار است در کارخانه‌ی ایکاپ علاوه بر پژو ۲۰۰۸، خودروهای پژو ۳۰۱ و پژو ۲۰۸ نیز تولید و به بازار عرضه شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات