قیمت پژو 206 در بازار آزاد ارزان شد؛ سقوط دسته‌جمعی قیمت‌ها

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ در بازار آزاد خودرو با کاهش روبرو شد. قیمت خودروهای دیگر نیز کاهش داشته است.
تبلیغات

 رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل از کاهش قیمت ۲۰۶ در بازار آزاد‌ خریدوفروش خودروی کشور خبر داد.

به گفته‌ی سعید مؤتمنی رئیس اتحادیه‌ نمایشگاه‌داران اتومبیل، بیشترین کاهش قیمت در بازار خودرو مربوط به خانواده خودروی پژو ۲۰۶ است. 

بر این اساس قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار آزاد با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی از ۳۵ میلیون به ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت. همچنین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار با کاهش ۹۰۰ هزار تومانی از ۳۹ میلیون تومان به ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. 

پژو ۲۰۶ صندوقدار V8 نیز در بازار با کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی روبرو شده و قیمت آن از ۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

به گفته‌ی مؤتمنی، تندر اتوماتیک نیز در بازار با ۶۰۰ هزار تومان کاهش روبرو شده و به ۴۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.  خودروهای ساندرو و ساندرو استپ‌وی تفاوت قیمت بسیاری نسبت به قیمت کارخانه دارند. ساندرو با قیمت ۵۲ میلیون تومان و ساندرو استپ‌وی با قیمت ۶۲ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. تفاوت قیمت ساندرو استپ‌وی در بازار نسبت به قیمت فروش کارخانه ۹ میلیون تومان است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل گفت: «خودروهای سمند LX و سمند EF7 نیز با کاهش ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت‌های ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خریدوفروش می‌شوند.»

او افزود: «در محصولات گروه سایپا نیز شاهد کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت‌ها هستیم به طوری که پراید سایپا ۱۳۱ امروز با قیمت ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱ با قیمت ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.»

دلیل این کاهش قیمت‌ها در بازار خودروی ایران اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات