اپلیکیشن Adblocker Browser: مرور وب بدون تبلیغات - زوم اپ

جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Adblocker Browser اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید وب‌سایت‌های اینترنتی را بدون مزاحمت بنرهای تبلیغاتی مرور کنید.
تبلیغات

تبلیغات در دنیای مجازی یکی از معدود راه‌های کسب درآمد برای وبسایت‌ها محسوب می‌شود و از همین رو تقریبا هیچ وب‌سایتی وجود ندارد که از این راه برای کسب درآمد استفاده نکند. کاربران سایت‌های اینترنتی نیز تا حدودی با این موضوع کنار آمده‌اند و به نوعی تبلیغات را حق موسسان وب‌سایت‌ها در قبال خدمات‌ رایگان می‌دانند. احتمالا گذر شما هم بارها و بارها به سایت‌هایی افتاده است که در میان هر یک پست یک بنر تبلیغاتی دارند و علاوه بر آن، چندین پاپ‌آپ نیز در خود جای داده‌اند.

تحمل این امر وقتی سخت‌تر شد که یکی از آزاردهنده‌ترین تبلیغات تاریخ یعنی ریدایرکت شدن وب‌سایت‌ها به آدرس تبلیغاتی شروع به کار کرد به طوری که برخی مواقع مرور سایت‌ها به خصوص در موبایل‌ غیر ممکن می‌شد. Adblocker Browser مرورگری برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید تبلیغات بنری، پاپ‌آپی و‌... را در وب‌سایت‌ها مسدود کنید تا مروری امن و به دور از تبلیغات آزاردهنده را برای شما رقم بزند. البته نباید انتظار سازگاری کامل این برنامه با سایت‌ها و تبلیغات ایرانی را داشته باشید اما در رابطه با وب‌سایت‌های خارجی می‌توانید با خیال راحت به Adblocker Browser اعتماد کنید تا این برنامه به طور خودکار تبلیغات را مسدود کرده و تنها بخش‌های اصلی وب‌سایت‌ها را بارگذاری کند.

مسدود شدن تبلیغات علاوه بر آنکه مرور وب‌سایت‌ها را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد باعث افزایش عمر باتری، بارگذاری سریع‌تر سایت‌ها و همچنین کاهش حجم مصرفی شما نیز خواهد شد. اکثر تبلیغات اینترنتی به صورت بنر و فایل‌های فلش طراحی شده‌اند که از حجم قابل توجهی برخوردارند. بارگذاری این مطالب در یک وب‌سایت ممکن است قابل چشم‌پوشی باشد؛ اما وقتی روزانه ده‌ها وب‌سایت مختلف را مرور کنید این حجم‌های اندک در کنار هم بخش قابل توجهی از ترافیک شما را مصرف خواهند کرد. علاوه بر تبلیغات، Adblocker Browser قادر به شناسایی سایت‌های مخرب نیز خواهد بود و در صورتی که از حالت Secure Browsing استفاده کنید؛ این برنامه در صورتی که به وجود بدافزار یا ویروس در وب‌سایت‌های در حال مرور مشکوک شود به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

نکات مثبت

  • مرور صفحات وب بدون تبلیغات
  • نیاز نداشتن به روت
  • حذف پاپ آپ و تبلیغات ویدیویی

نکات منفی

  • سازگاری نداشتن کامل با تبلیغات ایرانی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات