شیائومی Mi 5 در کنفرانس جهانی موبایل معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
Mi 5 پرچم‌دار سال جاری شیائومی خواهد بود که انتظار می‌رود سخت‌افزار قدرتمندی داشته باشد و حال بر اساس اطلاعات منتشر شده گویا شاهد معرفی این محصول در کنفرانس جهانی موبایل خواهیم بود.
تبلیغات

کمپانی شیوئامی در تلاش است تا در سال جاری پرچم‌دار جدیدش را با نام Mi 5 معرفی و روانه بازار کند. مدیر عامل این کمپانی نیز تاکنون به‌ دفعات مدعی شده که تجربه کار با این محصول بسیار رویایی خواهد بود و به‌نظر می‌رسد که شاهد قابلیت‌های جالبی روی آن خواهیم بود. حال بر اساس اطلاعات منتشر شده در حساب کاربری توییتر Hugo Barra، مدیر عامل شیائومی، این کمپانی در تلاش است تا محصول جدید خود را در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا معرفی کند.

این اولین باری است که شیائومی تصمیم دارد دستگاه جدیدی را در MWC معرفی نماید. کنفرانس جهانی موبایل یک رویداد بزرگ سالانه در زمینه تکنولوژی است و تبدیل به مکانی عالی برای معرفی آخرین محصولات شرکت‌ها شده است. معرفی گوشی جدید توسط شیائومی در MWC بدین معناست که این کمپانی در نظر دارد وارد بازار جدیدی نظیر اروپا شود. در حال حاضر هواوی و ZTE در حال گسترش بازار فروش خود هستند و اگر شیائومی نیز چنین کاری را انجام دهد بسیار منطقی است.

چندی پیش استفاده‌ی می ۵ شیائومی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ تایید شد و از سایر مشخصات این محصول می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت و NFC اشاره کرد. حال برای آشنایی با مشخصات دقیق Mi 5 باید تا پنجم اسفند ماه و زمان معرفی رسمی آن توسط شیائومی منتظر ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات