Elife E8 معرفی شد: دوربین 24 مگاپیکسلی، بدنه آلومینیومی، سنسور اثر انگشت و نمایشگر QHD

جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
Gionee از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. درست مثل سایر گوشی‌های  سری Elife E تمرکز این گوشی جدید هم بر دوربین است و البته سخت‌افزار خوب به همراه دکمه شاتر و بدنه آلومینیومی هم برای آن در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

بدون شک ویژگی اصلی Elife E8 دوربین 24 مگاپیکسلی آن است که با لرزشگیر اپتیکال همراه شده تا تصاویری بدون لرزش و از طرفی با کیفیت در نور کم را به ارمغان بیاورد. همچنین یک فلاش دوگانه نیز در کنار این دوربین قرار دارد. اندازه سنسور این دوربین 1/2.3 است که به نسبت بزرگ به نظر می‌رسد و گشودگی دیافراگم آن نیز f/2.0 است. 

The-Gionee-Elife-E8 2

جیونی مدعی است که از لنز 6 لایه در این دوربین استفاده کرده که با یاقوت کبود محافظت می‌شود. اگر هنوز تحت تاثیر قرار نگرفته‌اید این را هم اضافه کنیم که مهندسان نرم‌افزار جیونی اندروید 5.1 را که با نسخه Amigo OS 3.1 مخصوص این شرکت سفارشی شده است برای این گوشی در نظر گرفته‌اند که دارای یک حالت اختصاصی جیونی است که کاربران را قادر می‌سازد تا عکس‌های ثبت شده را تا 100 مگاپیکسل بزرگ‌تر کنند.  اما در قسمت جلوی این گوشی هوشمند با یک دوربین 8 مگاپیکسل روبرو هستیم که به نظر می‌رسد این دوربین هم حرف‌های زیادی در زمینه سلفی برای گفتن داشته باشد.

The-Gionee-Elife-E8

Elife E8 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و از نمایشگر 6 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 در 2560 و تراکم پیکسلی 490 پیکسل در اینچ بهره می‌برد. اگر گوشی‌های هوشمند کمی باشند که QHD در آن‌ها  قابل درک باشد شاید بتوان Elife E8 با نمایشگر 6 اینچی را یکی از این گوشی‌ها برشمرد. پردازشگر 64 بیتی  Helio X10 مدیاتک با 8 هسته پردازشی Cortex-A53 و فرکانس کاری 2 گیگاهرتز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. 3 گیابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی که قابلیت توسعه آن تا 128 گیگابایت به کمک کارت حافظه میکرو SD وجود دارد از دیگر مشخصات فنی Elife E8 است. در پشت این گوشی هوشمند یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده و انرژی مورد نیاز گوشی از طریق باتری 3520 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. 

The-Gionee-Elife-E8 1

Elife E8 در حال حاضر برای پیش خرید در سایت  شرکت چینی جیونی در دسترس است و از 15 جولای به بازار عرضه می‌شود. قیمت این گوشی هوشمند 644 دلار در نظر گرفته شده که ارزان به نظر نمی‌رسد. نظر شما در مورد Elife E8 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات