مایکروسافت اپلیکیشن‌های آفیس آنلاین را برای استفاده در کروم منتشر کرد

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
آفیس از جمله‌ی قوی‌ترین محصولات مایکروسافت است که قابلیت‌های کاربردی و قدرتمند آن کلید گشایش هر اکوسیستمی برای پذیرایی از این مجموعه‌ی نرم‌افزاری است. ردموندی ها پس از عرضه‌ی آفیس برای آیپد، این مجموعه‌ی نرم‌افزاری را برای تلفن‌های‌هوشمند رایگان اعلام کردند. اما گویا این همه‌ی ماجرا نبوده و شاهد انتشار اپلیکیشن آفیس برای کروم نیز خواهیم بود.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط وبلاگ آفیس، مایکروسافت درصدد اعمال تغییراتی در نسخه‌ی آنلاین آفیس است. اولین مرحله از این تحولات عرضه‌ی اپلیکیشن‌های آفیس برای کروم و در دسترس قرار گرفتن آن‌ها از طریق فروشگاه اپلیکیشن‌های کروم است. از این پس می‌توان به راحتی و تنها با کلیک روی اپلیکیشن اکسل در مرورگر کروم یا سیستم‌عامل کروم، به این اپلیکیشن تحت وب دسترسی داشته باشید. گویا ردموندی‌ها عداوت با کروم را کنار گذاشته‌اند، زیرا عمده‌ترین دلیل عدم ارائه‌ی چنین اپلیکیشن‌هایی برای کروم مخالفت با پشتیبانی از کروم‌بوک بود.

همچنین این اپلیکیشن‌ها با بروزرسانی‌ها و اضافه شدن قابلیت‌هایی نیز همراه بوده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به امکان پرینت اسناد در اپلیکیشن وب وان‌نوت اشاره کرد. همچنین امکان ثبت توضیحات در اکسل نیز فراهم شده است. متن‌ها در پاو‌رپوینت به درستی نمایش داده شده و امکان ثبت پاورقی در اپلیکیشن تحت وب تسهیل شده است. در صورتی که یکی از دلایل شما برای عدم استفاده از حساب‌کاربری آفیس 365 عدم وجود پشتیبانی از کروم و اپلیکیشن‌های مورد نیاز بود، هم‌اکنون می‌توانید از این سرویس براحتی استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات