تلفن منحنی شکل LG G Flex معرفی شد: صفحه نمایش خمیده 6 اینچ با رزولوشن 720p، پردازنده Snapdragon 800 دوربین 13 مگاپیکسل

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
ال جی بالاخره با معرفی تلفن G Flex به شایعات پیرامون این تلفن متفاوت، خاتمه داد. G Flex یک تلفن 6 اینچی با صفحه نمایش خمیده است که روی محور افقی به آن انحنا داده شده و در قسمت‌های مختلف بین 7.9 تا 8.7 میلی‌متر ضخامت دارد.
تبلیغات

متاسفانه صفحه نمایش 6 اینچ OLED این تلفن از رزولوشن 720p برخوردار است که در این زمینه این تلفن را در جایگاه پایین‌تری نسبت به رقیبش، Galaxy Round  قرار می‌دهد.

دیگر مشخصات سخت افزاری G Flex شبیه LG G2 پرچمدار اصلی این شرکت است. تلفن G Flex از پردازنده Snapdragon 800 با 4 هسته 2.25 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 4.2.2 بهره می‌برد.

یکی از قابلیت های خاص G Flex مربوط به لایه محافظ خاصی است که ال جی برروی آن کشیده است. این لایه باعث می‌شود در صورتی که خط و خش برروی بدنه دستگاه بیافتد پس یک دقیقه بصورت خودکار ترمیم شود. ال‌جی به همین دلیل، تلفن G Flex را مشابه Wolverine کارکتر اصلی فیلم X-Men می‌داند.

دکمه‌های پاور و کم و زیاد کردن حجم صدا در این تلفن نیز همچون G2 به پشت دستگاه منتقل شده‌اند.

g flex 2

ال جی از نظر نرم افزاری قابلیتی خاصی که بتواند از منحنی بودن دستگاه نهایت استفاده را ببرد در نظر نگرفته است. تنها قابلیتی نرم افزاری جدیدی که فعلا برای این محصول در نظر گرفته شده، تغییر انیمیشن مربوط به صفحه قفل پس از لمس قسمت‌های مختلف صفحه است.

ال جی معتقد است که صفحه نمایش منحنی در تلفن G Flex باعث بهبود ارگونومی و سهولت استفاده از آن می‌شود.

ال جی نیز همچون سامسونگ فعلا برنامه ای برای عرضه تلفن G Flex در خارج از کره ندارد و احتمالا نسل بعدی آن وارد بازار جهانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات