فیس بوک نرم افزار مسنجر خود را منتشر کرد

چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
فیس بوک بعد از ظهر سه شنبه نرم افزار موبایلی را معرفی کرد که بطور مستقل قابلیت چت گروهی را برای سیستم عاملهای موبایل فراهم می سازد. این نرم افزار مجانی در حال حاضر برای دانلود در دسترس عموم است. از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می توان به اشتراک گذاشتن مکان ها، اشتراک گذاشتن عکس ها و مهمتر از همه قابلیت ارسال سریع پیغامها به یک دوست و یا یک گروه از دوستان در فیس بوک اشاره کرد.
تبلیغات

این نرم افزار در حال حاضر برای تلفن های اندروید، BlackBerry و همچنین iphone، iPod touch و iPad موجود می باشد. (هر چند که این app هنوز بخوبی بر روی ipad با صفحه نمایش بزرگ کار نمی کند)

فیس بوک سفارش این نرم افزار مسنجر را به شرکت Beluga در ماه مارس داده بود و به نظر می رسد که چندی از اعضای تیم Beluga دست در ایجاد این App داشته اند. به نظر می رسد زمان انتشار این APP به همراه امکانات آن  پاسخی مستقیم به شبکه اجتماعی گوگل + باشد.

یکی دیگر از امکانات این نرم افزار huddles  نام دارد که امکان چت فوری را فراهم می سازد.

فیس بوک بارها این موضوع را رد کرده است که اطلاعیه های عجولانه اخیر این شرکت و برخی از سرویس های آن مانند گفتگوی ویدیویی به کمک اسکایپ، در پاسخ به گوگل پلاس بوده است. فیس بوک همچنین اعلام کرده است که نرم افزار جدید این شرکت نیز پاسخی به نرم افزار گوگل پلاس نیست. با توجه به اینکه گوگل+ تنها با گذشت یک ماه موفق به جذب 25 میلیون کاربر شده است.

به هر حال با توجه به شواهد اخیر مشکل می توان تصور کرد که فیس بوک احساس خطر نکرده باشد و در حال مقابله با قابلیت های خوب گوگل پلاس نباشد.

این نرم افزار را می توانید از دانلود سنترهای سیستم عامل موبایل خود بصورت مجانی دریافت کنید.

منبع: PC World

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات