آشنایی با سایت ساز رایو؛ سامانه‌ ساخت وب سایت و فروشگاه

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
راه‌اندازی وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی یکی از راهکار‌های ورود به کسب‌وکار آنلاین است؛ اما موانعی نظیر پیچیدگی‌های فنی باعث شده تا بسیاری قید آن را بزنند. دراین‌میان، سرویس‌هایی چون رایو فرایند ساخت وب‌سایت را بسیار ساده کرده‌اند.
تبلیغات

اینترنت این روزها اولین و دم‌دستی‌ترین ابزار برای ایجاد راهکارهایی است که می‌توان با استفاده از آن هر مشکلی را حل کرد. درواقع، این روزها اینترنت با راهکارهایش در بسیاری از حوزه‌ها نه‌تنها از مطرح‌شدن به‌عنوان روشی جایگزین عبور کرده است؛ بلکه خود را به‌عنوان بهترین راهکار تحمیل کرده و سایر روش‌ها را به حاشیه برده است. فضای اینترنت در حوزه‌هایی نظیر سرگرمی، ارتباطات و نظام‌های پولی و مالی و تجارت حرف اول را می‌زند. بدون شک، یکی از دلایلی که باعث شده است اینترنت بتواند جای پای خود را در زندگی روزمره‌ی بشر مستحکم کند، امکان درآمدزایی و نقل‌و‌انتقال پول بر بستر این سیستم است که پایه‌ای‌ترین شکل آن، وجود فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف برای خریدوفروش هر کالایی است.

سرویس رایو یکی از سرویس‌های مطرح درزمینه‌ی طراحی و راه‌اندازی سایت به‌صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی است که قابلیت‌های متنوعی برای کاربر فراهم کرده است. درادامه، برای آشنایی بیشتر با سایت ساز رایو با معرفی ویدئویی زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات

آیا شما از سرویس‌های سایت‌ساز استفاده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات