تماشا کنید: باتری آیفون 5.5 اینچی اپل 2915 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد

دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
در ادامه تصویری که هفته پیش لو رفته بود، امروز سایت Nowhereelse.fr ویدیوی را منتشر کرده که در آن بار دیگر آیفون ۶ نسخه ۵.۵ اینچی با ظرفیت باتری 2,915 میلی آمپر بر ساعت  نشان داده می‌شود. همچنین در این ویدیو شماره بخش اپل ۶۱۶-۰۶۷۵ و ولتاژ کاری۴.۳۵ ولت به نمایش در می‌آید که در ادامه همان شایعات قبل به حساب می‌آیند.
تبلیغات

 ظرفیت ۲۹۱۵ میلی آمپر بر ساعت باتری آیفون ۵.۵ اینچی بسیار بیشتر از ۱۵۶۰ میلی آمپر بر ساعت موجود در آیفون 5s است. شایعاتی وجود دارد که می‌گویند آیفون ۶ نسخه ۴.۷ اینچی دارای ظرفیت باتری ۱۸۱۰ میلی آمپر بر ساعت است. به نظر می‌آید اپل با بهینه کردن و ادغام iOS 8 با سخت‌افزار دستگاه آیفون ۶ می‌خواهد عملکردی بهتر همراه با عمر باتری بیشتر بدست آورد.

انتظار می‌رود در کنفرانس فردا، اپل از دو آیفون ۶ که هر کدام ۴.۷ و ۵.۵ اینچ صفحه نمایش دارند، رونمایی کند. در کنار صفحه نمایش‌های بزرگتر، گفته می‌شود مدل ۵.۵ اینچی از دوربین بهتر همراه با لرزشگیر اپتیکال، پردازنده سریع‌تر و ویژگی‌های دیگر برخوردار باشد. هنوز البته مشخص نیست که مشکلات تولید آیفون ۶ بزرگتر حل شده است و اپل همراه با نسخه کوچکتر آن را عرضه می‌کند یا اینکه برای به بازار آمدن آن باید صبر بیشتری به خرج دهیم. در هر حال فردا روز بزرگی برای اپل و دوست داران این شرکت خواهد بود.

در ادامه این ویدیو را تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات