تصمیم سامسونگ مبنی بر عرضه گوشی هوشمند مجهز به حس‌گر تشخیص اثر انگشت در سال آینده

جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارشی که خبرگزاری رویترز منتشر کرده، کمپانی کره‌ای سامسونگ و دیگر کمپانی‌های مطرح سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان، در تلاش هستند تا پرچمداران سال آینده خود را به حس‌گر تشخیص اثر انگشت مجهز کنند.
تبلیغات

این اقدام سامسونگ و دیگر کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند به این دلیل است تا بتوانند با اپل به رقابت بپردازند.

«یوهان کارلستروم»، مدیرعامل کمپانی Fingerprint Cards که چندی پیش با قیمت 650 میلیون دلار توسط سامسونگ خریداری شد، اذعان کرده که سامسونگ قصد دارد اولین سری از گوشی‌های هوشمند مجهز به حس‌گر اثر انگشت خود را سال آینده میلادی روانه بازار کند. وی همچنین عنوان کرد که سامسونگ تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند به یکی از تولیدکنندگان عمده این نوع حس‌گرها در جهان تبدیل شود.

سامسونگ چندی پیش طی یک بیانیه رسمی عنوان کرد که به هیچ عنوان مشغول توسعه فناوری تشخیص اثر انگشت نیست، این جمله از یک نظر صحیح است زیرا این کمپانی به خودی خود این فناوری را توسعه نداده و در اصل حاصل تلاش کمپانی Fingerprint Cards را خریداری کرده است.

در همین راستا، می‌توان این احتمال را داد که پرچمداران سال آتی سامسونگ مانند گلکسی اس 5 و نوت 4 به این فناوری تجهیز شوند.

مضاف بر این، سامسونگ در حال حاضر مشغول کار بر روی فناوری اسکن چشم برای استفاده بر روی دستگاه‌‌های ساخت خودش می‌باشد. الان نمی‌توان با قطعیت گفت که بالاخره این کمپانی کره‌ای از کدام یک از این فناوری‌ها در پرچمداران خود استفاده می‌کند؛ اما آن‌چه که مسلم می‌باشد، این است که در سال آینده، به احتمال زیاد، شاهد تغییر و تحولات بزرگی در محصولات سامسونگ خواهیم بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات