اپل در حال آزمایش آیفون با صفحه نمایش 4.8 تا 6 اینچ است

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
اپل هفته آینده از آیفون یا آیفون‌های جدید خود پرده بر خواهد داشت، اما گزارش شده که این کمپانی در حال آزمایش آیفون در 6 سایز مختلف است. به این ترتیب برخلاف گفته مدیرعامل این شرکت در سال گذشته، اپل ممکن است تلفن با صفحه نمایش بزرگ‌تر از 4 اینچ را نیز در آینده نزدیک رونمایی کند.
تبلیغات

چندی پیش خبرگزاری کره‌ای ET News و وال استریت‌ژورنال گزارش کردند که اپل در حال آزمایش آیپد و آیفون با صفحه نمایش بزرگ‌تر است. حال مجددا وال استریت ژورنال اطلاعات تازه‌ای از درون اپل بدست آورده که این موضوع را تایید می‌کند.

اپل از سال 2007 که اولین آیفون معرفی شد تا سال 2011 از صفحه نمایش 3.5 اینچ در آیفون استفاده نمود، اما با توجه به بزرگ‌ شدن سایز تلفن‌های هوشمند اندرویدی و محبوبیت آنها نزد کاربران، این کمپانی نیز مجبور شد آیفون 5 را با صفحه نمایش 4 اینچ روانه بازار کند. با این وجود طی یک سال اخیر سایز تلفن‌های هوشمند اندرویدی به 5 اینچ رسید و تقریبا تمام پرچم‌داران کمپانی‌های مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند از این سایز در محصولات برتر خود استفاده نمودند.

سال گذشته تیم کوک رسما اعلام کرد که کمپانی‌اش قصد عرضه آیفون با صفحه نمایش بزرگ‌تر از 4 اینچ را ندارد، اما به نظر می‌رسد نیاز کاربران و فشار بازار باعث شده تا این کمپانی به فکر افزایش سایز آیفون باشد.

براساس گزارش وال استریت ژورنال، اپل در حال آزمایش آیفون با صفحه نمایش 4.8 اینچ تا 6 اینچ است. براساس این گزارش حالا اپل نسبت به عرضه آیفون با صفحه نمایش بزرگ تمایل نشان داده است.

اپل احتمالا برای اولین بار یک آیفون پلاستیکی ارزان قیمت را نیز با نام iPhone 5c  معرفی خواهد کرد. به این ترتیب احتمالا سال آینده شاهد چند مدل آیفون متفاوت در بازه‌های قیمتی متنوع خواهیم بود.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا اپل نسبت به ساخت آیفون 4.8 اینچ یا فبلت 6 اینچی در سال 2014 اقدام خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات