یاهو IQ Engines را برای ادغام با سرویس فلیکر تصاحب کرد

شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از تامبلر، یاهو، سرویس تشخیص عکس IQ Engines را تصاحب کرده و قصد دارد آن را با فلیکر ادغام کند.
تبلیغات

خریدهای یاهو همچنان ادامه دارد. یاهو سرویس‌های آینده‌دار را از آن خود کرده و تیمهایشان را به مجموعه خود اضافه می‌کند. شاید همین سیاست، یکی از دلایل پیشی گرفتن یاهو از گوگل در تعداد بازدیدکننده در ایالات متحده باشد. پس از تامبلر، یاهو، سرویس تشخیص عکس IQ Engines را تصاحب کرده و قصد دارد آن را با فلیکر ادغام کند.

یاهو سرویس تشخیص تصویر IQ Engines را از آن خود کرده است. IQ Engines هم در وب‌سایت خود پیوستن به تیم فلیکر را تأیید نموده است.

بر اساس قراردادی که میان یاهو و IQ Engines به امضاء رسیده است، IQ Engines باید در طول ۳۰ روز آینده، ثبت‌نام خود را متوقف نموده و APIهای خود را تعطیل می‌کند. یاهو در صدد است که آخرین خرید خود را برای تقویت فلیکر با این سرویس ادغام کند.

IQ-Engines

IQ Engines شرکتی است که در زمینه شناسایی و سازماندهی تصاویر تخصص دارد. Glow، پلت‌فرم تشخیص تصاویر که به کاربر در شناسایی صحنه‌ها، متون، اشیاء، چشم‌انداز و اشخاص درون تصاویر کمک می‌کند، یکی از محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

Glow، پلت‌فرمی است که می‌توان از آن به عنوان اپلیکیشن مبتنی بر وب یا اپلیکیشن موبایل بهره برد. این ویژگی Glow، به طور فوق‌العاده‌ای برای فلیکر مفید خواهد بود. خرید اخیر یاهو، تنها یکی از مجموعه خریدهای این شرکت محسوب می‌شود. یاهو پیش‌تر مجموعه‌‌هایی همچون تامبلر، RocketMelt، آسترید، Qwiki، GoPallGo و Summly را از آن خود کرده بود.

باید دید، IQ Engines چگونه فلیکر را متحول می‌کند. نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات