آیفون ارزان با نام iPhone 5C در راه است!

یک‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
یک وب سایت چینی به نام WeiPhone تصویری از بسته بندی پلاستیکی آیفون جدید به نام iPhone 5C را منتشر نموده است. حال کارشناسان بر این باورند که این تصویر مربوط به بسته بندی آیفون ارزان قیمتی است که مدت ها است شایعه وجود آن به گوش می‌رسد. آیفونی که گفته می‌شود مجهز به بدنه پلاستیکی است و از سخت افزار متوسطی بهره می‌برد.
تبلیغات

حرف C در نام آیفون جدید احتمالا مربوط به رنگ های متنوعی است که قرار است آیفون پلاستیکی به آن ها مزین گردد.

این تصویر مربوط به جعبه آیفون ارزان قیمت است که تلفن در آن جای خواهد گرفت، از تصویر می‌توان متوجه پلاستیکی بودن جعبه این محصول نیز شد. شاید در جایی از جعبه که در تصویر قابل مشاهده نیست، رنگ بندی آیفون بعدی ذکر شده باشد. احتمالا اپل از همان رنگ بندی استفاده شده در آیپادها در آیفون ارزان قیمت نیز استفاده کند.

تا به امروز تصاویر بسیاری از آیفون ارزان قیمت در فضای مجازی منتشر شده ولی هنوز نمی‌دانیم کدامیک واقعی است و حتی مطمئن نیستیم که این محصول وجود خارجی دارد یا خیر. اما بدون شک اپل امسال از آیفون 5s با مشخصات سخت افزار بروز شده و ظاهر مشابه آیفون 5 پرده بر خواهد داشت. حال باید دید که آیا این شرکت علاوه بر 5s از آیفون ارزان با نام 5c نیز پرده برداری خواهد کرد؟

اخیرا شایعه شد که آیفون ارزان قیمت دقیقا از همان مشخصات سخت افزاری آیفون 5 برخوردار است با این تفاوت که در آن بدنه پلاستیکی جایگزین بدنه فلزی شده است.

شایعات زمان عرضه آیفون ارزان قیمت را تابستان امسال اعلام کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات