تولید آیفون ۵ در شانگهای آغاز شده است

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
گزارش‌ها حاکی از آنند که تولید آیفون جدید در کارخانه Pegatron آغاز شده است. Pegatron یک کمپانی تایوانی الاصل است که تولید آیفون جدید را در کارخانه شانگهای خود آغاز کرده است. پیش از این نیز شایعات بسیاری مبنی بر شروع تولید آیفون جدید که احتمالاً با نام آیفون ۵ عرضه خواهد شد، منتشر گردیده بود. اما در گزارش تازه DigiTimes نام کارخانه تولید کننده به همراه اطلاعات بیشتر اعلام شده است.
تبلیغات

خبرگزاری DigiTimes که منابع بسیاری در کارخانه‌های آسیایی دارد این بار خبر تازه‌ای در مورد نسل جدید آیفون منتشر کرده است. براساس گزارش این خبرگزاری در ساخت آیفون جدید از شیشه و آلومینیوم استفاده شده است.

مقاله‌های مرتبط:

    تا اینجای کار جذاب‌ترین شایعات مربوط به آیفون جدید به نمایشگر ۴ اینچی رتینا با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ اشاره دارند. در نظر داشته باشید که تا به امروز نمایشگر تمام آیفون‌ها ۳.۵ اینچ با نسبت تصویر ۳ به ۲ بوده‌اند.

    DigiTimes همچنین اشاره کرده که Pegatron دومین کمپانی تولیدکننده آیپد بعدی (iPad Mini) نیز است. انتظار می‌رود فاکس‌کان که پیش از این تولید کننده آیپدهای اپل بوده، در کنار Pegatron آیفون جدید را نیز تولید کند.

    Pegatron در زمینه تولید سخت‌افزارهای کامپیوتری از جمله مادربرد، کارت گرافیک، لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، کنسول‌های بازی و غیره فعالیت دارد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات