احتمال معرفی آیفون 4 اینچی مجهز به چیپ A8 اپل در سال ۲۰۱۶

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه‌ زیادی به آیفون‌های ۴ اینچی دارید و معتقد هستید تولید آیفون‌های ۴ اینچی باید ادامه پیدا می‌کرد، با زومیت همراه باشید. به نظر می‌رسد اپل برنامه‌هایی برای تولید مجدد آیفون‌های ۴ اینچی در سال ۲۰۱۶ دارد.
تبلیغات

از آخرین باری که گوشی‌های آیفون با اندازه ۴ اینچ به بازار عرضه شدند، دو سال می‌گذرد. شاید هنوز هم برخی طرفداران آیفون  مایل باشند که آیفون‌های جدیدی در اندازه ۴ اینچ تولید شود. برای این دسته از افراد خبرهای خوبی در راه است. برخی شایعات از عرضه یک گوشی آیفون ۴ اینچی در نیمه اول سال ۲۰۱۶ خبر می‌دهند. 

طبق گزارش یک منبع ژاپنی که معمولا خبرهای موثقی در مورد اپل ارائه می‌دهد، آیفون کامپکت جدید در حال تولید است. طبق این گزارش علاوه بر نمایشگر ۴ اینچی اپل از پردازنده A8 خود که پیش از این در آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس استفاده کرده بود، در آیفون ۴ اینچی جدید خود بهره خواهد برد. هنوز بطور دقیق مشخص نیست که آیا این گوشی فلزی خواهد بود یا بعنوان یک مدل مقرون به صرفه پلاستیکی به فروش خواهد رفت. 

iphone 6c concept by nbspmartin hajek 1 8b7fb

البته برخی شایعات هم وجود یک آیفون ۴ اینچی جدید را تایید می‌کنند ولی زمان معرفی آن را نیمه دوم سال ۲۰۱۶ می‌دانند. هنوز در مورد نام دقیق این آیفون اطلاعی در دست نیست، ولی  برخی شایعات حاکی از آن است که این دستگاه با نام آیفون 6c عرضه خواهد شد. 

پیش از این مارتین هاجک تصاویری از طراحی احتمالی آیفون 6c منتشر کرده بود تا تفاو‌ت‌های آن را با آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس مشخص کند. به نظر شما آیا اپل برنامه‌ای برای آیفون‌ ۴ اینچی در سال ۲۰۱۶ دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات