سامسونگ حقوق مدیرانش را کاهش داد

سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارشی که به تازگی توسط منابع خبری کره جنوبی منتشر شده است، مدیران عامل شرکت سامسونگ با کاهش حقوق قابل ملاحظه‌ای در سال ۲۰۱۵ مواجه شده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس گزارش منابع خبری کره جنوبی، وون اوه هیون، جانشین رییس هیات مدیره سامسونگ، بالاترین رقم دریافتی را در سال جاری در بین کارکنان  سامسونگ داشته است. او رقم ۳.۲۵ میلیون دلار حقوق دریافت کرده که تقریبا نصف حقوق دریافتی او در مقایسه با سال قبل است. 

یو بو کیون که مدیر بخش تجارت محصولات مصرفی الکترونیکی سامسونگ است نیز کمی بیش از ۲ میلیون دلار درآمد داشته که او نیز نسبت به سال قبل حدود ۱ میلیون دلار حقوق کمتری دریافت کرده است. 

اما مدیر تجارت موبایل سامسونگ، شاهد بیشترین کاهش حقوق بوده است. شین جانگ کیون (که البته ما بیشتر او را با نام جِی کِی شین می‌شناسیم) تنها حدود ۲ میلیون دلار درآمد داشته است. با توجه به این که او در سال ۲۰۱۴ حقوق ۱۰ میلیون دلاری داشته، حالا حقوق او به یک پنجم سال قبل رسیده است. 

به نظر می رسد که این گونه کاهش‌ها در حقوق مدیران و کارکنان سامسونگ، با عملکرد این شرکت در بازار جهانی رابطه مستقیم دارد. حتی طی هفته‌های اخیر، خبرهایی در مورد تصمیم سامسونگ به خاتمه بخشیدن به کار برخی از مدیران و کارکنان این شرکت منتشر شده است. این در حالی است که موفقیت‌های اخیر سامسونگ در بالا بردن میزان فروش و سود خود بار دیگر امیدها را برای این غول فناوری کره جنوبی زنده نگاه داشته است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات