دو مرد چینی قصد داشتند برای خرید آیفون 6 اس کلیه خود را بفروشند

چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا آیفون‌های جدید گزینه‌ی خوبی برای خرید یک گوشی هوشمند با قابلیت‌های جدید است اما علاقه به این گوشی و برند اپل باعث شده تا دو مرد چینی برای خرید آیفون ۶ اس اقدام به فروش کلیه‌های خود کنند.
تبلیغات

بر اساس خبری منتشر شده توسط China Daily، دو مرد چینی با نام‌های Wu و Huang هر دو قصد داشتند تا آیفون ۶ اس تهیه کنند. شاید این تصمیم‌شان اشتباه نبوده اما آنها بودجه‌ی کافی برای خرید نداشتند و تصمیم گرفتند کلیه‌های خود را بفروشند. چطور ممکن است فردی آیفون ۶ اس را بر سلامتی و جان خود ترجیح دهد؟

پس از آنکه وو و هوانگ تصمیم خود را مبنی بر فروش کلیه قطعی کردند، آژانسی را یافتند که تمامی کارهای فروش کلیه را برای آن‌ها انجام دهد. آژانس از آن‌ها درخواست کرده تا به منظور چک کردن سلامت به بیمارستانی در نانجینگ رجوع کنند. آن‌ها هنگام رجوع به بیمارستان متوجه شدند که مامور مربوطه حضور ندارد. وو این موضوع رابه عنوان نشانه‌ای برای توقف کارش قلمداد کرد، اما هوانگ بر فروش کلیه‌اش اصرار داشت. در نهایت وو تصمیمش را گرفت و با پشیمانی نزد مقامات مسئول رفت. هوانگ هم از مخمصه فرار کرد و تا کنون اطلاعی از او در دست نیست.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید صاحب آیفون‌های جدید شوید، اپل پیشنهادهای خوبی را فراهم کرده است. راه‌کارهای منطقی بسیاری برای تهیه‌ی بودجه‌ی خرید آیفون ۶ اس وجود دارد اما طبیعتا به خطر انداختن جان جزو این راه‌کارها نیست. 

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با آیفون ۶ اس به آدرس zoomit.ir/product/apple-iphone-6s/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات