آیپد مینی 4 با بدنه‌ی باریک‌تر عرضه می‌شود

دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به سوابق اپل کاربران و علاقه‌مندان این برند انتظار ایجاد تغییرات زیادی در آیپد مینی چهار نداشتند و انتظار می‌رفت این تبلت در واقع تنها نسخه‌ی بهبود یافته‌ی نسل قبل بوده در همان طراحی و بدنه عرضه شود اما شایعات و تصاویر جدید فاش شده نشان از تغییراتی بزرگ در طراحی این تبلت دارند.
تبلیغات

انتظار می‌رود اپل به زودی نسخه‌ی جدیدی از خانواده‌ی تبلت‌های مینی خود را معرفی کند. پیش‌بینی‌ها حکایت از تغییرات و بهبود تنها در بخش مشخصات فنی داشتند اما رندرهای جدیدی از آیپد مینی ۴ که توسط onleaks منتشر شده‌اند، تغییرات زیادی را در طراحی این تبلت به نمایش می‌گذارند.

onleaks که در گذشته خبرهای دقیقی را منتشر کرده بود، مدعی است ضخامت آیپد مینی ۴ از ۷.۵ میلی‌متر در نسخه‌های قبلی به ۶.۱ میلی‌متر کاهش خواهد یافت. این ضخامت با ضخامت آیپد ایر ۲ برابری کرده و حتی از ضخامت آیفون‌ها نیز کمتر است. نسخه‌ی جدید خانواده‌ی تبلت‌های مینی اپل به نظر می‌رسد که مشخصات فنی مشابه با آیپد ایر ۲ داشته باشد و از دوربینی ۸ مگاپیکسلی و پوشش صفحه نمایش ضد بازتاب نور بهره ببرد.

انتظار می‌رود اپل تا پایان سال ۲۰۱۵، آیپد ایر ۳ را معرفی کند و در حال حاضر به نظر می‌رسد تنها مشکل پیش رو آماده شدن پردازنده‌ی A9 باشد. به علاوه شایعات نشان از معرفی آیپدی با صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچی که دارای قلم استایلوس است، دارند.

برخی شایعات نیز خبر از معرفی تبلت‌های جدید اپل در ۱۸ شهریور ماه  را می‌دهند. آن طور که از شواهد پیدا است اپل در آن روز قصد معرفی نسل جدید آیفون‌ها، آیپدها و اپل تی‌وی خود را دارد.

ipad mini 4 5
ipad mini 4 11
ipad mini 4 13
ipad mini 4 14
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات