سرویس اپل پی در بریتانیا راه اندازی شد

سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
مدتی بود که شایعاتی در مورد ورود سرویس اپل پی به بریتانیا می‌شنیدیم و حالا امروز این سرویس در بریتانیا شروع به کار کرد. اپل لیستی از فروشگاه‌های پشتیبانی کننده از این سرویس  در بریتانیا هم ارائه داده است.
تبلیغات

اپل پی به دارندگان آیفون 6 ، آیفون 6 پلاس و اپل واچ این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های خود را در فروشگاه‌هایی که از این سرویس پشتیبانی می‌کنند، انجام دهند. هرگاه که شما کارت بانکی خود را برای خرید در اختیار فروشنده قرار می‌دهید، هویت شما و شماره کارت شما کاملاً قابل خواندن هستند؛ ولی با استفاده از اپل پی، خرید شما از طریق شماره انحصاری که به دستگاه اپلی شما تعلق گرفته انجام می‌شود و اطلاعات کارت بانکی شما فاش نمی‌شود.

اپل در وبسایت خود در این زمینه می‌گوید: 

پرداخت در مغازه‌ها یا از طریق نرم‌افزارها هیچگاه به این آسانی نبوده است. دیگر روزهایی که مجبور بودید به دنبال کیف پولتان بگردید یا زمان‌هایی که هدر دهید تا کارت بانکی مورد نظرتان را پیدا کنید، گذشته است. حالا پرداخت‌ها با یک لمس انجام می‌شوند. اپل پی تجربه خرید جدیدی را برای شما رقم می‌زند و امنیت پرداخت‌های شما را تضمین می‌کند.  بنابراین می‌توانید از آیفون، آیپد یا اپل واچ خود برای پرداخت ساده، امن و شخصی خود استفاده کنید.

اپل لیستی از فروشگاه‌هایی که از سرویس اپل پی پشتیبانی می‌کنند منتشر کرده است. به نظر می‌رسد این سرویس کم کم در سایر نقاط هم مورد استفاده قرار گیرد و سایر خریداران محصولات اپل هم بتوانند خرید با اپل پی را تجربه کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات