پوشش زنده زومیت: کنفرانس معرفی گلکسی بعدی سامسونگ

پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۹
مطالعه 6 دقیقه
همانطور که پیش‌تر نیز اعلام کردیم، سامسونگ امروز ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه طی یک کنفرانس خبری نسل بعدی تلفن گلکسی خود را که به نظر می‌رسد Galaxy S III باشد رسما معرفی می‌کند. اگر شما هم مشتاق هستید تا بدانید تلفن بعدی سامسونگ چه خواهد بود و در کنار آن از چه سرویس‌های تازه‌ای پرده‌برداری خواهد شد با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

این صفحه را هر چند دقیقه یک بار رفرش کنید (کلید F5 را بفشارید)

تا کمتر از ۳۰ دقیقه دیگر رویداد معرفی نسل بعدی تلفن Galaxy S آغاز می‌شود با گزارش زنده زومیت همراه باشید.

ساعت ۱۰:۲۲

موزیک در سالن پخش می‌شود حدود ۵۰ نفر در هر یک از ۲۰ ردیف این سالن نشسته‌اند و انتظار محصول جدید سامسونگ را می‌کشند.سالن پر از گزارشگر رسانه‌های مختلف شده است.

ساعت ۱۰:۳۰

حباب‌های آبی رنگ متحرک در تمام سالن در حال حرکت هستند و موزیک جذابی نیز در سالن پخش می‌شود.

 ساعت ۱۰:۳۲

اینجا دریایی از عشاق اندروید و فروشندگان سامسونگ است.

 ساعت ۱۰:۳۳

کنفرانس در حال شروع شدن است، گوینده به روی سن آمد

ساعت ۱۰:۳۶

Galaxy S III معرفی شد با صفحه نمایش ۴.۸ اینچ رزولوشن 720p و قابلیت تشخیص حرکت چشم

ظاهرا سامسونگ پیش از شروع کنفرانس خبری اطلاعات را به وب سایت های مختلف از جمله انگجت قرار داده است.

ساعت ۱۰:۳۹

Galaxy S III مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای، صفحه نمایش ۴.۸ اینچ با رزولوشن 720p از نوع Super AMOLED است. ضخامت این تلفن ۸.۶ میلیمتر است و پردازنده آن 1.4GHZ سرعت دارد، این تلفن مجهز به 1GB حافظه RAM نیز می باشد دوربین پشت دستگاه 8 مگاپیکسل است و دوربین 1.9 مگاپیکسلی جلوی آن قادر به تشخیص حرکت چشم است تا مکالمه ویدیوی به بهترین شکل ممکن میسر شود.

این هم از تصویر Galaxy S III

projectgggdsc01353mat600

تلفن بعدی سامسونگ یک تلفن قدرتمند دیگر است مردم تقاضای یک تلفن حرفه‌ای و توانمند را دارند. حالا ما اینجا هستیم تا تلفن بعدی گلکسی را معرفی کنیم بله Galaxy S III

۱۰:۴۴

Galaxy S III بهترین تلفن هوشمند دنیا خواهد بود.

صفحه نمایش Super AMOLED 4.8 با بهترین کیفیت ممکن

باتری 2,100mAh میلی آمپر در ساعت – شما نگران تمام شدن باتری نخواهید بود.

دوربین ۸ مگاپیکسل با قابلیت عکس برداری پشت سر هم و کیفیت فوق‌العاده

وزن ۱۳۳ گرم و ضخامت ۸.۶ میلی متر

۱۰:۴۶

GSIII حرکت چشم‌های شما را تشخیص می‌دهد

از 3G HSPA+ پشتیبانی می کند و آخر همین ماه وارد بازار می شود

۱۰:۴۸

گلکسی اس ۳ انسان را درک می‌کند.نسخه 4G آن نیز در تابستان وارد بازار خواهد شد حال تلفن GSIII  در دستان او است.

۱۰:۵۱

دکمه صفحه اصلی Home بزرگتر از قبل شده است منظور همان دکمه فیزیکی که در پایین تلفن قرار دارد.GS3 ابتدا در اسیا، آفریفا و آمریکای لاتین توزیع خواهد شد.حال Jean Daniel از سامسونگ الکترونیکس برروی سن می‌آید.

۱۰:۵۷

سامسونگ قابلیت‌های بسیاری را به اندروید ۴ اضافه کرده است.

حال یک ویدیو در حال پخش است که با صدای شبیه به Siri می پرسد هوای لندن چطور است؟

راه حل ساده تری وجود دارد و تنها کافی است که تلفن خود را به دست بگیرید.

تلفن جدید گلکسی ما می تواند بشنود، گوش کند و پاسخ بدهد

حتی می تواند قصد و نیت ما را پیش گویی کند.

ما این فناوری را Smart Stay می نامیم

صفحه نمایش معمولا پس از مدت زمان بیکاری تیره می‌شوند. اما بعضی اوقات دوست داریم بدون درگ و یا لمس صفحه، به تلفن خود دسترسی داشته باشیم.

The S این مشکل را برای ما حل کرده است این تلفن ما را از طریق دوربین جلو مشاهده می کند و تشخیص می دهد که ما به آن نگاه می کنیم و می تواند پاسخ دهد.

این تلفن می تواند بشنود و یا گوش کند ما این قابلیت را S Voice می نامیم.

S III بیشتر شبیه به دوست ماست تا یک ابزار

شما به عنوان مثال می توانید یک نرم افزار را اجرا کنید. تنها کافی است بگویید: من می خواهم یک عکس بگیرم تا نرم افزار دوربین اجرا شود. GS III زبان های مختلف را متوجه می شود.

۱۱:۰۵

یک قابلیت جالب دیگر اگر در حال ارسال پیغام به شخصی باشید و در همان زمان تصمیم بگیرید که به او تماس بگیرید تنها کافی است که پیغام دادن را رها کرده و گوشی را به سمت گوش خود ببرید. GSIII بصورت خودکار شماره را می گیرد و تماس را برقرار می کند.قابلیت تشخیص چهره می تواند افرادی که در شبکه های اجتماعی تگ مرده اید را تشخیص داده و آنها را اکانت های شما مرتبط می‌کند.Android Beam را به خاطر می آورید ما آن را ارتقاء داده و به S Bean تبدیل کردیم تصور کنید که می خواهید یک ویدیو را با دوست خود به اشتراک بگذارید تنها کاری که می بایست انجام دهید این است که گوشی خود را به تلفن دوستان نزدیک کرده و صفحه را لمس کنید.با همین روش می توانید محتوا را به مانیتور و تلویزیون نیز منتقل کنید. )به نظر می رسد به یک دانگل مخصوص تلویزیون نیاز است شبیه به فناوری اچ تی سی در سری One(پس با Beam می‌توانید موزیک و ویدیو را به تلویزیون و دیگر ابزارها منتقل کنید البته به ساده ترین شکل ممکن

۱۱:۱۶

نمی‌توانید آنچه چشم‌هایتان می‌بیند را باور کنیدعصر همگی به خیر من Luica هستمبرای طراحی رابط گرافیکی GS III ما سعی کردیم تا منحنی ها شبیه آنچه در طبیعت وجود دارد را بکار گیریم.ما در مورد ابزاری صحبت می کنیم که تنها 8.6 میلی متر ضخامت دارد.رابط کاربری جدید ما طبیعی تر شده است. صداها نرم تر شده اند صداهایی که در طبیعت می‌شنویم به رابط کاربری GS III اضافه شده اند. ما این رابط کاربری را TouchWiz Nature UX می نامیم.قابلیت جدید دیگر GS III که Pop-up Play نام دارد اجازه اجرای دو چیز بصورت همزمان را می دهد در واقع این فناوری شبیه تصویر در تصویر است چرا ؟ما نمی توانیم در مورد GS III صحبت کنیم اما دوربین را در نظر نگیریم. ما به دنبال دوربین با تاخیر صفر هستیم. در این شرایط هر آنچه در صفحه نمایش مشاهده می کنید ضبط می‌شود. در واقع عکس برداری با دوربین GS III کمتر از یک ثانیه طول می‌کشد. به این ترتیب هیچ صحنه‌ای را از دست نخواهید داد.قابلیت‌های بسیار بسیار زیادی به GS III اضافه شده است.Lucia در حال توصیف صفحه نمایش ۴.۸ اینچی AMOLED این تلفن است ( که شباهت زیادی به Galaxy Nexus دارد)

۱۱:۲۲

ما می دانیم صفحه نمایش ۴.۸ اینچی بزرگ است اما وقتی صفحه نمایش را بزرگ می‌کنیم قادر خواهیم بود به میزان قابل ملاحظه‌ای حاشیه دور نمایشگر را باریک کنیم. اگر این مدل را با مدل قبلی مقایسه کنید متوجه می شوید که تلفن تنها ۲۲ درصد بزرگتر شده است چون لبه های نمایشگر بسیار باریک شده اند.ما همچنین ابزار جدیدی را تولید کردیم که امکان شارژ بی سیم را میسر می کند. این سیستم از فناوری تشدید استفاده می کند و ما اولین شرکتی هستیم که از آن در موبایل استفاده می کنیم.

۱۱:۲۷

سامسونگ همچنین S Health را معرفی کرد یک نرم‌افزار مربوط به سلامت شخصیاجازه دهید درمورد امنیت صحبت کنیم. ما سطح امنیت را در GS III افزایش داده ایم. شرکای تجاری المپیک مانند مستر کارت و ویزا در حال کار برروی NFC هستند. GS III با حافظه 16 و ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به همراه اسلات میکرو اس دی برای افزایش میزان حافظه عرضه می شود. این تلفن ۲۹ می وارد بازار خواهد شد. در شروع کار این تلفن در ۱۰ کشور دنیا عرضه خواهد شد. شما دیگر به دوست و فایل نیازی نخواهید داش شما یک Galaxy S III دارید!!!حالا یک ویدیو دیگر در حال پخش است که مربوط به المپیک است.حماسه!اگر به ورزش علاقه دارید این برای شماست!

ما می دانیم که شما مشتاقید تا این با این تلفن از نزدیک کار کنید اما ما یک سوپرایز دیگر برایتان داریم.سامسونگ فروشگاه‌های فیزیکی خاص خود را راه اندازی خواهد کرد شاید چیزی شبیه به اپ استور رویداد به پایان رسید خسته نباشید و

با اخبار تکیمیلی زومیت همراه باشید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات