هیوندای سوناتا 2015؛ اولین خودروی مجهز به اندروید اتو

پنج‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
در طول چند سال اخیر سیستم‌های سرگرمی در اتومبیل‌ها پیشرفت بسیاری داشته و سازندگان اتومبیل‌های سنتی بالاخره به اینگونه سیستم‌ها روی‌آورده و تحولی در سیستم‌ داخلی خودروها ایجاد کرده‌اند. سال ۲۰۱۴ کمپانی‌های گوگل و اپل وعده‌ دادند که تجربه‌ی اتصال گوشی هوشمند به خودروها را با سیستم‌های CarPlay و Android Auto فراهم خواهند کرد. حال هیوندای سوناتا 2015 اولین خودرویی است که به سیستم اندروید اتو مجهز می‌شود.
تبلیغات

شرکت خودروسازی کره‌ای هیوندای، خودروی سوناتا مدل ۲۰۱۵ را به اندروید اتو مجهز می‌کند. این مدل در حال حاضر آماده‌ی سفارش بوده و به همین دلیل فقط مدل‌های جدید این خودرو به طور پیش فرض با این سیستم ارائه می‌شوند. البته افرادی که در حال حاضر صاحب این خودرو هستند می‌توانند از فروشندگان خودرو بخواهند تا این سیستم را به طور رایگان روی خودروهایشان بارگذاری و نصب کنند. اواخر تابستان سال جاری، شرکت هیوندای بروزرسانی را برای ارائه‌ی این سیستم به طور آنلاین در وب سایت خود قرار می‌دهد؛ بنابراین تنها صاحبان خودروی هیوندای سوناتا ۲۰۱۵، قادر به دانلود این فایل و بروزرسانی سیستم خودروی خود خواهند بود. سیستم اندروید اتو توسط صوت، لمس کردن و کنترلرهای خودرو قابل کنترل است.

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که اندروید اتو برای عملکرد بهتر به ارتباط میکرو USB بین گوشی‌ هوشمند و سیستم خودرو و همچنین نسخه‌ی آبنبات چوبی در گوشی‌ هوشمند یا تبلت اندرویدی نیاز دارد. در حال حاضر آخرین بروزرسانی آبنبات چوبی برای ۱۰ درصد از دستگاه‌های اندرویدی موجود در بازار عرضه شده است و احتمال اینکه تا عرضه‌ی بروزرسانی هیوندای، آبنبات چوبی را در دستگاه خود دریافت کنید بسیار زیاد است.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات