آغاز دومین دوره‌ی مسابقه‌ی تجربه‌های آپی

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
از ابتدای نوروز امسال، دومین دورۀ مسابقه عکاسی «تجربه‌های آپی» در اینستاگرام آغاز شد. برای شرکت در این مسابقه کافی است با استفاده از اپلیکیشن آپ یا شماره‌گیری کد #733* از یکی از خدمات شرکت آسان پرداخت استفاده کنید؛ خدماتی مانند پرداخت قبوض خدماتی و تلفن همراه، خرید شارژ تلفن همراه، گرفتن موجودی حساب، کمک به خیریه‌ها و... .
تبلیغات

طبیعی است که با استفاده از این سرویس‌ها می‌توانید زمان بیشتری را با آرامش برای خودتان ذخیره کنید و لحظۀ شادی خلق کنید. از آن لحظه عکس بگیرید، برایش توضیح کوتاهی بنویسید، عکس و یادداشت را تا 28 فروردین در اینستاگرام با هشتگ  APUX# منتشر کنید. در نظر داشته باشید که اگر اکانت اینستاگرام شما پرایوت است، عکس و توضیح آن را به آدرس apux@asanpardakht.ir ایمیل بزنید.

api01

به عنوان مثال، اگر به جای معطل شدن در صف عابربانک، قبض‌های خود را با استفاده از سرویس آپ پرداخت کنید، زمانی را برای حضور بین خانواده یا دوستان فراهم کرده‌اید که این تجربه می‌تواند سوژه‌ای مناسب برای شرکت در این مسابقه باشد.

از جمله جوایز این مسابقه می‌توان به کنسول بازی، اسمارت‌فون و تبلت اشاره کرد که هر کسی شانس برنده شدن آن را دارد.

api03

اولین دورۀ این مسابقه اسفند 1393 برگزار شد که در پایان، سه عکس با انتخاب مردمی و سه عکس به انتخاب داوران برنده شدند.

«زهرا» یکی از برنده‌های دور اول برای توضیح عکسش نوشته بود:

api04
تا وقتی آسان پرداخت هست خیالم راحته با دوستام میرم تفریح نگران شارژم هم نیستم.

«محمد» یکی دیگر از برنده‌های دور اول مسابقه در مورد تجربه‌اش با آپ می‌گوید:

داشتم فکر می‌کردم گرفتن شارژ بدون نیاز به اینترنت و برق و باتری، درست مثل معجزه‌س... مثل همین چراغ جادو.
api05
این رو وقتی بیشتر درک می‌کنی که به معنی دقیق کلمه «گیر» افتاده باشی. مثل من که اون روز کذایی، خواب موندم و دیر سر قرار رسیدم و شارژ هم نداشتم که دوستامو پیدا کنم و اگه آپ نبود من دوستامو پیدا نمی‌کردم و شما هم از دیدن این عکس محروم بودین.

حالا نوبت برنده شدن شماست. هر چه زودتر صفحۀ اینستاگرام آسان پرداخت را فالو کنید تا یک‌بار دیگر همراه موج شادی شوید. اگر برای شرکت در مسابقه و برنده شدن، نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، کافیست به سایت این مسابقه به آدرس apux.ir سر بزنید. حتماً یادتان باشد برای شرکت در مسابقه باید تا قبل از 28 فروردین یک بار آپ کرده باشید.

/پایان رپورتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات