گوشتان را به ما بسپارید

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گاهی از ترافیک سنگین کلافه می‌شیم. گاهی خسته‌ایم و چشم‌هایمان برای خواندن کتاب یاری نمی‌کنند. گاهی زندگی آنقدر شلوغ می‌شوه که وقت نمی‌کنیم برای فرزندمان کتاب بخوانیم.
تبلیغات

نوارهای قصه یادتان هست؟ شهر قصه؟ علیمردان خان؟ شهر موش‌ها یا کدو قلقله زن؟

02 pr navar-as-Smart-Object-2

بچه‌های  نوار از همان نسلی هستند که شب‌ها با صدای قصه‌ی شب به خواب می‌رفتند. هر کدام یکی از قصه‌ها را بیشتر از بقیه دوست دارند و در این مورد هم با هم سر توافق ندارند. یکی به عمق مطلب در شهر قصه اعتقاد دارد و دیگری به فضای شهر موش‌ها. با تمام تفاوت علایق و با وجود گذشت زمان زیادی از آن روزها، همگی در یک موضوع توافق نظر دارند; علاقه به کتاب و گوش دادن به آن.

03 pr navar

نوار نگاه مدرنی به رویه‌ی سنتی استفاده از کتاب صوتی در ایران است. در حال حاضر با همکاری دانشگاه تهران در شتابدهنده آواتک حضور دارد و با راهنمایی‌ها و حمایت تعدادی از موفق‌ترین استارت‌آپ‌های ایران،  به تازگی یک اپلیکیشن اندروید عرضه کرده‌اند که با آن می‌توانید به کتاب‌های صوتی گوش دهید.

04 pr navar-

بچه‌های  نوار معتقدند بسیاری از زمان‌های این زندگی را با کتاب صوتی می‌توان پر کرد. ماندن در صف‌های طولانی، زمان صرف شده در نقل و انتقالات شهری، ترافیک و غیره ، همه و همه جای استفاده از یک کتاب صوتی خوب است که می‌توان در حین انجام این کارهای روزمره از آن بهره‌مند شد.

اپلیکیشن اندروید کتاب صوتی نوار را اینجا دانلود کنید.

اپلیکیشن iOS به زودی...

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات