اسپاتیفای انتخاب آهنگ را برای کاربران رایگان ممکن می‌کند

یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای درصدد است با قابلیت Jump امکان انتخاب آهنگ در شماری از پلی‌لیست‌ها را برای کاربران به‌شکل رایگان فراهم کند.
تبلیغات

اسپاتیفای قابلیت جدیدی در دست توسعه دارد که با استفاده از آن، کاربرانی که به شکل رایگان از این سرویس استریم موسیقی استفاده می‌کنند، می‌توانند در شماری از پلی‌لیست‌ها آهنگ‌ها را انتخاب کنند. قابلیت جدید با عنوان Jump در اختیار کاربران رایگان قرار خواهد گرفت.

در صورتی که اطلاعات ارائه‌شده از سوی منابع نزدیک به اسپاتیفای رنگ واقعیت بگیرد، باید ویژگی جدید را پیشرفت خوبی برای کاربرانی خواند که از این سرویس به شکل رایگان استفاده می‌کنند؛، چراکه در حال حاضر کاربران رایگان اسپاتیفای در گوشی‌های هوشمند، نمی‌توانند آهنگ‌های در حال پخش را انتخاب کنند و باید در تمام زمان استفاده از اپلیکیشن موبایل اسپاتیفای، از حالت شافل و انتخاب خود اپلیکیشن در گوش سپردن به قطعات موسیقی لذت ببرند و امیدوار باشند الگوریتم شافل آن‌ها را یاری کند. انتظار می‌رود اسپاتیفای این ویژگی را طی دو تا سه هفته‌ی آینده در اختیار کاربران قرار دهد، حال آنکه این استارتاپ سوئدی در قدم اول باید رضایت استودیوهای سازنده‌ی موسیقی را جلب کند.

بنا بر اطلاعات ارائه‌شده توسط منابع نزدیک به اسپاتیفای؛ این کمپانی هنوز در میانه‌ی راه مذاکرات با استودیوهای بزرگ تولیدکننده‌ی موسیقی است و به نظر می‌رسد توافق به این زودی به دست نخواهد آمد.

به نظر می‌رسد اسپاتیفای ارائه‌ی امکان کنترلِ شماری از پلی‌لیست‌ها را با این امید انجام می‌دهد تا استفاده از این سرویس به کام کاربرانی که از این سرویس به شکل رایگان استفاده می‌کنند، شیرین بیاید و آن‌ها را به استفاده همیشگی از این سرویس با پرداخت حق اشتراک ماهیانه مجاب کند.

باید دید آیا استودیوها با تصمیمات اسپاتیفای به‌منظور درآمدزایی بیشتر موافقت خواهند کرد یا خیر؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات