افزایش جستجوی عبارت مهاجرت با بالا رفتن شانس پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در ساعات گذشته با افزایش شانس پیروی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، علاوه بر افزایش جستجوی عبارت مهاجرت، وب‌سایت اداره مهاجرت کانادا نیز دقایقی از دسترس خارج شد.
تبلیغات

ساعاتی پیش با افزایش شانس پیروز دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وب‌سایت اداره‌ی مهاجرت کانادا در اثر ترافیک بالا که از سوی بازدیدکنندگان آمریکایی ایجاد شده، از دسترس خارج شد. ساعاتی پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری، بسیاری از آمریکایی‌ها در اظهارنظرهایی که بیشتر رویکردی طنزگونه داشت، اعلام می‌کردند که در صورت پیروزی ترامپ به کانادا مهاجرت خواهند کرد.

اما از دسترس خارج شدن وب‌سایت اداره‌ی مهاجرت آمریکا تنها اتفاقی نیست که در این چند ساعت روی داده، بلکه جستجوی عبارت "چگونه به کانادا مهاجرت کنیم" نیز براساس آمار گوگل از سوی کاربران به شدت جستجو می‌شوند. به گزارش تلگراف در ساعات گذشته، جستجوی عبارت مهاجرت نیز به شدت افزایش پیدا کرده است.

برایان کرنستون یا هایزنبرگ سریال تلویزیونی برکینگ بد در اظهار نظری پیش از انتخابات آمریکا اعلام کرده بود که در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا این کشور را ترک کرده و به کانادا مهاجرت خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات