بلومبرگ: توییتر برای اخراج چند صد نیروی خود برنامه ریزی کرده است

چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
توییتر در نظر دارد تا پایان هفته جاری برنامه‌ی جدید خود برای تعدیل نیروی چند صد نفری را رسما اعلام کند.
تبلیغات

توییتر برای انجام یک تعدیل نیروی دیگر برنامه‌ریزی کرده که براساس شنیده‌ها تا پایان هفته‌ی جاری بصورت رسمی اعلام خواهد شد.

براساس شنیده‌ها که برگرفته از اطلاعات منابع نزدیک به توییتر است، این کمپانی درصدد اخراج حدود ۸ درصد از نیروهای خود است که بیش از ۳۰۰ نفر را شامل می‌شود. توییتر سال گذشته و همزمان با ورود جک دورسی به عنوان مدیرعامل جدید نیز همین تعداد از کارکنان خود را اخراج کرد. منابع ارائه دهنده‌‌ی اطلاعات احتمال تغییر در تعداد افرادی که قرار است اخراج شوند را محتمل خوانده‌اند.

احتمالا توییتر پیش از آنکه گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی سوم خود را منتشر کند، برنامه‌ی تعدیل نیروی خود را اعلام خواهد کرد. توییتر گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی خود را روز پنجشنبه منتشر خواهد کرد.

توییتر که در حال ضرردهی است، برای کاهش هزینه‌های جاری دست به اجرای برنامه‌های بازسازی می‌زند که طی آن تعدیل نیرو بخشی از این برنامه است. در هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر اظهار علاقه‌ی کمپانی‌هایی نظیر Salesforce، دیزنی و آلفابت برای تصاحب توییتر منتشر شده بود، حال آنکه شواهد امر گویای کنار کشیدن تمام این موارد است.

توییتر در ۱۲ ماه اخیر شاهد کاهش ۴۰ درصد ارزش سهام خود بوده که همین موضوع وضعیت را برای ادامه‌ی حیات توییتر بیش از پیش سخت‌تر کرده است. کاهش درآمد باعث شده تا توییتر نتواند آنچنان که باید به رقابت با سایر کمپانی‌ها نظیر فیسبوک و گوگل بپردازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات