برگزاری اختتامیه اولین دوره ی مسابقات مهارت‌سنجی و تقدیر از برگزیدگان

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
با حضور نفرات برتر مسابقه و فعالان سرشناس حوزه IT اختتامیه اولین دوره مسابقات ملی مهارت‌سنجی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در این مراسم از نفرات برتر این مسابقه تقدیر شد. ارزش جوایز این دوره از مسابقات بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
تبلیغات

این مسابقات با هدف ارزیابی مهارت های مورد نیاز صنعت کشور طراحی شده است و به گفته یکی از مسئولان اجرایی، هدف از برگزاری این مسابقه پر کردن بخشی از خلا موجود بین آموزش‌های دانشگاهی و مهارت‌های مورد نیاز صنعت است. در این دوره از مسابقات بیش از ۳۵۰ نفر از دانشجویان نخبه رشته‌های مرتبط با IT حضور داشته و بیش از ۲۰ شرکت و مجموعه ی معتبر و تخصصی از این مسابقه حمایت کردند.

schallenge-2

در مراسم اختتامیه ی این مسابقات، نمایندگان برخی از شرکت های فعال حوزه ی نرم افزار حضور داشتند و از نزدیک فعالیت های خود را برای نفرات برگزیده ی مراسم ارائه نمودند و در پایان این مراسم از نفرات برتر هر رشته تقدیر شد.

schallenge-1

در پایان مراسم نیز از نفرات برتر تقدیر شد. نکته جالب توجه ، حضور برنامه نویسان ۸ شهر و ۱۲ دانشگاه معتبر کشور در بین برندگان مسابقه بود که گواهی بر گستردگی اجرای این مسابقه ی خلاقانه و کارآفرین بود.

schallenge-3

قرار است مسابقات مهارت سنجی در موضوعات مختلف علمی و مهارتی در آینده برگزار گردد. برای اطلاع بیشتر از مسابقات مهارت سنجی و مهارت افزایی و برنامه های آتی به وب سایت رسمی مسابقات به نشانی www.schallenge.ir مراجعه نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات