اپل: ماه گذشته رکورد جدیدی در درآمد و تراکنش‌های اپ استور ثبت شد

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
اپل اعلام کرده که ماه گذشته، رکورد جدیدی برای درآمد اپ استور بوده است. این شرکت در گزارش مالی خود که مربوط به سه‌ماهه ابتدایی سال می‌شد خبر از نتایج قدرتمند آیتونز داد و اکنون ماه پس از آن را نیز بعنوان رکورددار درآمد آیتونز معرفی کرده است.
تبلیغات

 اپل امروز به CNBC اعلام کرده که علاوه بر درآمد، فروشگاه اپ استور از نظر تعداد مشتریانی که به انجام تراکنش پرداخته‌اند نیز در طول این ماه موفق به ثبت رکورد جدید شده است.

اپ استور اپل در ماه جولای موفق به ثبت رکورد درآمدی شد. شرکت مستقر در کوپرتینو، همچنین اعلام کرده که در تعداد مشتریانی که به انجام تراکنش پرداخته‌اند نیز با رکورد جدیدی مواجه بوده است.

تیم کوک، مدیرعامل اپل در طی گزارش سه‌ماهه‌ی مالی که ماه گذشته برگزار شد اعلام کرد که به لطف نتایج قدرتمند اپ استور، iTunes سریع‌ترین رشد را در میان کسب و کارهای اپل به خود اختصاص داده است. این رکورد شامل 12 درصد رشد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش بوده و رقم 4.5 میلیارد دلار درآمد را برای آیتونز نشان می‌دهد.

کوک همچنین به ذکر این مساله نیز پرداخت که اپل در مجموع بیش از 75 میلیارد دانلود از اپ استور را به خود دیده و مبلغی حدود 20 میلیارد دلار به توسعه‌دهندگان پرداخت کرده که تقریبا نیمی از آن مربوط به 12 ماه گذشته بوده است.

به لطف جامعه‌ی فوق‌العاده توسعه‌دهندگان‌مان، اپل اعلام می‌کند که ماه جولای یک رکورد جدید در درآمد حاصل از اپ استور ثبت شد.- تیم کوک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات